Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

V silnej medzinárodnej konkurencii získala Tatra banka od prestížneho magazínu Global Finance ocenenie Najlepší mobilný web na svete.

„Je mi potešením, že v Tatra banke môžeme k oceneniu Najinovatívnejšia digitálna banka sveta z roku 2019 pridať v roku 2020 víťazstvo za Najlepší mobilný bankový web na svete. Najmä súčasná pandemická situácia nám ukazuje, aké dôležité je byť súčasťou digitálneho sveta, mať kvalitné produkty, ktoré sú ponúkané cez prvotriedne digitálne kanály,“ uviedol Michal Liday, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Tatra banky.

Počet návštevníkov mobilných webov každý rok narastá, čo súvisí s penetráciou mobilných zariadení a sietí. V roku 2020 až 53 % používateľov navštívilo web Tatra banky cez mobil. Mobil obľubujú najmä mladšie generácie. Ľudia vo veku 25-34 rokov tvoria až 36,5 % zo všetkých používateľov mobilného webu.

Používatelia pristupujúci z mobilných zariadení očakávajú najmä rýchle nájdenie informácií. Na webe trávia menej času ako desktopoví používatelia, ale zároveň rýchlejšie dospejú k rozhodnutiu zakúpiť si produkt. Webová stránka sa tak stáva silným akvizičným nástrojom.

Čo robí web Tatra banky výnimočným:

  • pokročilé AI vyhľadávanie
  • Chatbot Adam
  • objednanie sa do pobočky
  • personalizovaný obsah
  • portál Životné momenty
  • blogy

„Prostredníctvom nášho webu sa na návštevníka nepozeráme len z pohľadu klienta, ale aj z pohľadu človeka, ktorý rieši mnohé životné otázky. My ako banka mu vieme rýchlo a jednoducho pomôcť vďaka pokročilému AI-vyhľadávaniu, Chatbotovi Adamovi, ako aj novému portálu Životné momenty, ktorý ponúka kvalitné odborné odpovede na otázky našich návštevníkov ohľadom rôznych životných udalostí,“ vysvetľuje Peter Truchan, vedúci oddelenia digitálneho marketingu Tatra banky.

Tatra banka priniesla pre svojich klientov unikátnu funkcionalitu na slovenskom trhu, a to je možnosť objednania sa do pobočky cez webovú stránku na konkrétny dátum a čas.

Navyše, desktopový aj mobilný web Tatra banky je personalizovaný. Keď na základe správania sa návštevníka zistí, o čo má záujem a čo na webe hľadá, prispôsobí tomu obsah webovej aj domovskej stránky.

Napríklad, ak používateľ webu reagoval na reklamu o investovaní, stránka to rozpozná a pri návšteve bankového webu mu ponúkne relevantné informácie o aktuálnej investičnej ponuke.

V budúcnosti sa bude webová stránka Tatra banky meniť aj podľa digitálnych zručností návštevníka, a to tak, aby na webe našiel za pár sekúnd to, čo práve potrebuje, a získal dokonalý digitálny zážitok.

„Všetky zmeny a vylepšenia webu prechádzajú A/B testovaním. S každým absolvovaným testom sú výsledky lepšie a web posúvame vpred. Som hrdý na to, že web Tatra banky sa týmto ocenením zaradil medzi svetové špičky a sľubujem našim klientom, že v snahe zlepšovať používateľský zážitok budeme pokračovať aj naďalej,“ dodal na záver Peter Truchan.

Viac informácii sa dočítate na blogu Tatra Banky.

Viac o Adamovi z Tatra banky

Na Slovensku vznikol digitálny bankár Adam. Ako vlastne funguje?

Značky: