Spoločnosť Lenovo™ posúva oficiálne technologické partnerstvo na vyššiu úroveň a stáva sa sponzorom na ikonickom drese Interu Miláno

  • Lenovo a FC Internazionale Milano prehlbujú svoje rozsiahle technologické partnerstvo, ktoré ovplyvní všetky sféry fungovania klubu.
  • Dohoda urobí z FC Internazionale Milano jeden z technologicky najvyspelejších klubov na svete – tréningové zariadenia a ústredie tímu tak hráčom, fanúšikom a širšej klubovej komunite prinesú inteligentnejšie zážitky.
  • Technológia hráčskeho výkonu zahŕňala len za posledné dva roky hodnotenie viac ako 100 miliónov dát.
  • Patrí sem podporná infraštruktúra umožňujúca efektívne spracovanie veľkého množstva údajov na zlepšenie zážitku fanúšikov.

Spoločnosť Lenovo a svetová futbalová asociácia Football Club Internazionale Milano (Inter) posunuli svoje viacročné partnerstvo na vyššiu úroveň prostredníctvom cenného umiestnenia loga na zadnej strane ikonického dresu tímu od sezóny 2021/2022. Spoločnosť Lenovo je oficiálnym globálnym technologickým partnerom klubu od roku 2019, keď pomohla pri digitálnej transformácii klubu, tým že poskytla tréningovému centru Sun Suning Training Center v Appiano Gentile, ako aj ich ústrediu dôležité inteligentné technológie.

Od serverov, zariadení na správu údajov, úložných priestorov a inteligentných zariadení na spoluprácu, cez notebooky, monitory a príslušenstvo, ako súčasť inovovaného partnerstva bude Lenovo podporovať Inter Miláno technológiami na zhromažďovanie a správu veľkého množstva údajov, prestupových operácií a dosahovanie lepších výsledkov na ihrisku aj mimo neho. Inteligentné technológie spoločnosti Lenovo umožňujú Interu digitalizovať historické archívy a dokumenty pre uľahčenie prístupu k údajom.

Úspech Interu Miláno je vskutku pozoruhodný. Jediný klub, ktorý účinkuje v najvyššej talianskej futbalovej súťaži od jeho založenia v roku 1909, bol trikrát korunovaný za víťaza Európskeho pohára. S 19 titulmi víťaza Serie A je klub aj úradujúcim talianskym šampiónom.

Partnerstvo spoločnosti Lenovo prinieslo od roku 2019 množstvo zlepšení operačného výkonu pre Inter Milano 2019:

  • Výkon a rýchlosť spracovania dát Interu sa zlepšili o 20 percent, keď spravovali viac ako 100 miliónov dát GPS zhromaždených za posledné dve sezóny počas tréningu, vrátane 60 miliónov dát súvisiacich s hráčmi.
  • Výpočtový výkon serverov Lenovo znížil čas potrebný na spracovanie správ Interu o 25 percent.
  • Dátové úložisko Lenovo poskytuje dôležitú podporu pri archivovaní 50 000 hodín digitálneho videa sprístupneného v rámci správy mediálnych aktív (MAM), čo umožňuje hosťovanie 400 terabajtov digitálneho obsahu v digitálnom archíve Inter.
  • Poskytuje jeden z najpokročilejších pracovných tokov analýz výkonnosti v Taliansku, ktorý umožňuje lepšiu stabilitu, flexibilitu, škálovateľnosť a bezpečnosť

Sponzorstvo dresov

Vylepšená dohoda o sponzorstve dresu vyzdvihuje úniu dvoch ikonických značiek a ich spoločné hodnoty vo vysokovýkonnej a nezastaviteľnej inovácii. Strategické umiestnenie loga Lenovo vo vytúženej zadnej časti dresu tímu povedie k výraznému zvýšeniu viditeľnosti značky, a to aj v Serii A, aj v Coppa Italia.

Globálny technologický partner

V posledných dvoch rokoch  Lenovo hlboko zakotvilo v klube ako jeho globálny technologický partner. To zahŕňa integráciu špičkových serverových zariadení, ktoré umožňujú ešte vyššiu efektivitu pri zhromažďovaní a spracovaní údajov, ako aj vysokovýkonné počítače, monitory a inteligentné zariadenia na spoluprácu. V rámci najnovšej dohody Lenovo poskytne Interu komplexné riešenie IT v oblasti hardvéru, softvéru a podpory:

  • Technológie pre hráčov:

Bezkonkurenčné možnosti ukladania a spracovania dát rozviažu ruky analytike a rozvoju hráčov. Štruktúrované a neštruktúrované dáta poskytnú taktické informácie o výkone hráča a analýzu zápasu. Počas tréningov sa GPS používa aj na analýzu rýchlosti, vzdialenosti, vyťaženosti a vplyvu hráča na celkový výkon tímu, čo pomáha pri zostavení informovaného tréningového plánu Interu. Údaje budú tímom slúžiť počas tréningov nielen na rozbor zápasov, ale aj na strategické plánovanie ďalších zápasov.

  • Technológie pre fanúšikov:

S viac ako 50 miliónmi fanúšikov (a najpočetnejším fanklubom v Ázii v porovnaní s inými talianskymi klubmi), vylepšujú technológie Lenovo zážitky zo zápasu a poskytujú vhľad do denných aktivít tejto legendy futbalu. Riešenie Lenovo Media Asset Management (MAM) poskytuje Interu obrovský online archív digitálnych aktív, vrátane 50 000 hodín videa, ktoré sú ľahko dostupné a prispôsobiteľné na požiadanie. Napríklad fanúšikovia môžu zadať svoje meno a dátum narodenia do digitálneho archívu Interu, aby zistili, čo sa v klube stalo počas ich života.

  • Technológie pre biznis:

Lenovo zosúladilo inteligentné technológie so súčasnými potrebami Interu a poskytuje svoju expertízu v oblasti technologického rozvoja sídla klubu a tréningových zariadení. Medzi popredné hardvérové a softvérové riešenia spoločnosti Lenovo, ktoré sú budúcnosťou práce, patria notebooky ThinkPad™, monitory ThinkVision™, zariadenia na spoluprácu ThinkSmart™ a ďalšie, ktoré možno využiť aj pri hybridnom spôsobe práce či práci na diaľku pre zefektívnenie obchodných operácií. Používanie inteligentnejších technológií spoločnosti Lenovo umožnilo Interu bezproblémovú spoluprácu prostredníctvom webových konferencií a práce na diaľku.

Generálny riaditeľ FC Internazionale Milano, Alessandro Antonello, uviedol: „Spojenie futbalu a technológií je dnes nevyhnutné, ak chceme posunúť Inter do nových výšin – od spôsobu interakcie s našimi fanúšikmi až po nástroje, ktoré máme k dispozícii – toto partnerstvo s Lenovo je srdcom všetkého. Sme radi, že sme prehĺbili naše partnerstvo so spoločnosťou Lenovo: spoločne môžeme podnecovať inovácie, vďaka ktorým bude Inter technologicky čoraz vyspelejší a perspektívnejší.“

„Od nášho prvého stretnutia prinieslo naše technologické partnerstvo s FC Internazionale Milano skutočné hmatateľné zlepšenie výkonu. Naša spolupráca je viac ako sponzorstvo, ide o stretnutie víťazných mentalít odhodlaných získavať úspech na ihrisku aj mimo neho,“ uviedol Luca Rossi, prezident skupiny Intelligent Devices Group, Lenovo. „So zameraním na odvážnu víziu, ktorá umožní inteligentnejšiu technológiu pre všetkých, túžime pokračovať v posilňovaní nášho partnerstva s cieľom dosiahnuť skutočný pokrok v digitálnej transformácii Interu na klub budúcnosti pre ďalšiu generáciu fanúšikov a širšiu komunitu.“

O klube FC Internazionale Milano

FC Internazionale Milano, ktorý bol založený v roku 1908, je celosvetovo známy ako jeden z najúspešnejších futbalových tímov na svete. Čínska skupina Suning získala väčšinový podiel v klube v júni 2016. V roku 2021 klub dosiahol dva veľmi dôležité míľniky: predstavenie nového loga Inter oslavovaného príbehom IM a v poradí už 19 víťazstvo. Klub má vo svojom portfóliu 19 talianskych ligových titulov, 7 Coppa Italias, 5 talianskych superpohárov, 3 poháre UEFA, 2 Európske poháre, 1 Ligu majstrov UEFA, 2 Medzikontinentálne poháre a 1 Svetový pohár FIFA. Inter je jedným zo siedmich tímov, ktoré v tom istom roku (2010) dosiahli absolútny vrchol víťazstvom v Lige majstrov, v národnej lige a národnom poháre – a ako jediný taliansky klub vo svojej 113-ročnej histórii nikdy neopustil Serie A. Inter je globálna značka s viac ako 400 miliónmi sledovateľov po celom svete. Klub sa môže pochváliť špičkovou svetovo známou akadémiou pre mladé talenty. V priebehu rokov mládežnícke tímy Nerazzurri vyhrali viac ako 56 trofejí, čo produkovalo mnoho plnohodnotných medzinárodných a desiatok ďalších profesionálov, ktorí hrali v hlavných európskych ligách.

O spoločnosti Lenovo

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) je spoločnosť s hodnotou 60 miliárd USD, ktorá sa nachádza v rebríčku Fortune Global 500 a podniká na 180 trhoch po celom svete. Sústredíme sa na jasnú víziu prinášať inteligentnejšie technológie pre všetkých, vyvíjame technológie, ktoré menia svet a vytvárajú inkluzívnejšiu, dôveryhodnejšiu a udržateľnejšiu digitálnu spoločnosť. Vývojom, dizajnovaním a budovaním najkomplexnejšieho portfólia inteligentných zariadení a infraštruktúry sme lídrom inteligentnej transformácie, aby sme vytvorili lepšie zážitky a príležitosti pre milióny zákazníkov z celého sveta. Pre získanie ďalších informácií navštívte www.lenovo.com, sledujte nás na LinkedIneFacebookuTwitteriInstagrameWeibo, prečítajte si o najčerstvejších novinkách prostredníctvom nášho Storyhubu.

Značky: