S novou platformou značky chce posilniť povedomie o svojich smartfónoch medzi generáciou Millenials na celom svete
Spoločnosť Lenovo oznámila uvedenie VIBE ON, novej a živej identity kampane, ktorá je zameraná na posilnenie globálneho povedomia o jej smartfónoch. VIBE ON je nadstavbou ústrednej hlavnej pozície značky Lenovo, ktorá vychádza z kréda, že život odmeňuje tých, ktorí sa nikdy nezastavia.
So zameraním predovšetkým na generáciu millenials, prísľub značky VIBE ON sa snaží pomôcť jednotlivcom, aby šli svojou vlastnou cestou tým, že im poskytne smartfóny s najnovšou technológiou a funkciami, na ktorých im záleží a pritom v cene, ktorú by nečakali.
“Smartfóny sú hybnou silou vytvárajúcou pre mnohých digitálnu a všetko zahŕňajúcu budúcnosť, ale zatiaľ nie sú pre všetkých dostupné,” uviedol Marek Tóth, obchodný zástupca pre segment malého a stredného podnikania. “My v Lenovo chceme spochybniť všeobecný názor, že prémiový automaticky znamená drahý a exkluzívny. Preto je VIBE ON nielen slogan pre millenials, aby sa dosiahlo to, čo je pre nich dôležité, ale taktiež vyjadruje naše odhodlanie a záväzok, že špičkové inovácie a prémiové technológie budú dostupné, aby sme im tak pomohli dosiahnuť ich ciele.”
Filozofia dizajnu, ktorá stojí za Lenovo VIBE sériou smartfónov, je stelesnená v rámci troch hlavných produktových pilierov – bezproblémový zážitok z fotografovania, vylepšené možnosti multimédií a prispôsobivé VIBE užívateľské rozhranie. Skvelým príkladom je najnovší Lenovo VIBE Shot, ktorý ponúka to najlepšie z oboch svetov tým, že spája prémiový 4G smartfón s vysoko výkonným fotoaparátom, ktorý obsahuje pokrokový „prosumer“ hardvér ako aj funkcie, ktoré začínajúci aj ostrieľaní fotografi budú milovať.
Odvážne a živé VIBE ON označenie bude kompletne integrované pre smartfón biznis, aby sa zabezpečili bezproblémové spotrebiteľské zážitky – od reklamy po obaly a príslušenstvo pre VIBE ON užívateľské rozhranie. Hymnu značky VIBE ON si môžete pozrieť :
Všetci to máme v sebe. Niečo, čo je len naše.
Štýl. Nápad. Ducha.
Hlas, ktorý hovorí, že ste tu, aby ste dosiahli niečo výnimočné.
Niečo, čo ešte nebolo dosiahnuté — vami. A možno nikým.
Vyzýva vás, aby ste išli svojou vlastnou cestou.
Odlíšte sa od niečoho. Postavte sa za niečo.
Buďte dobrodružní a voľní.
Choďte ďalej.
Choďte do toho.
Rozhýbte sa.
Hrajte sa.
Nabite sa.
Pokračujte.
Lebo skvelé veci čakajú.
A chceme vám pomôcť, aby boli vaše.
Lenovo VIBE.
VIBE ON.
VIBE ON je platforma kampane pre Lenovo smartfóny. So zameraním predovšetkým na generáciu millenials, prísľub značky VIBE ON sa snaží jednotlivcom pomôcť, aby išli svojou vlastnou cestou tak, že im poskytne smartfóny s najnovšou technológiou a funkciami, na ktorých im záleží a pritom v cene, ktorú by nečakali. Preto je VIBE ON nielen slogan pre millenials na dosiahnutie toho, čo je pre nich dôležité, ale taktiež vyjadruje odhodlanie a záväzok Lenovo, že špičkové inovácie a prémiové technológie budú pre nich dostupné, aby im tak pomohli dosiahnuť ich ciele.