Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Lenovo dňa 7. októbra 2015 na podujatí Canalys Channels Forum EMEA oznámila spustenie svojho unifikovaného partnerského portálu  pre región EMEA. Nový portál prinesie užívateľsky priaznivé rozhranie a jednotné miesto pre obchodných partnerov, kde môžu získať podporu a informácie, ktoré potrebujú.S novým Lenovo portálom bude pre partnerov jednoduchšie a rýchlejšie získavať špeciálne ceny na počítače a servery, a to okamžite, na jednom mieste, čo im pomôže promptne reagovať na príležitosti, ktoré sa vyskytnú.

Investícia do nového portálu zdôrazňuje, že Lenovo sa venuje svojej stratégii „channel first“ a pomáha spájať všetky funkcie marketingu, kanálov, BP manažmentu a školenia v súvislosti s partnermi, a to všetko na jednom mieste, s jedným prihlásením, jednoduchou navigáciou a špičkovými novými nástrojmi.

Všetky nástroje na jednom mieste

Nový portál od 4.novembra nahradí súčasnú sieť Lenovo Partner Network (LPN), ktorá zahŕňa niekoľko podstránok so samostatným prihlásením či užívateľskými rozhraniami.Viac ako 30 jedinečných stránok s prístupom ku všetkým Lenovo informáciám, potrebným pri bežnej prevádzke, sa po prvý krát zredukovalo na jednu, ktorá vyžaduje len jedno jediné prihlásenie na prístup k rôznym prepojeným nástrojom.Portál je centralizovaným miestom, kde obchodní partneri môžu získať prístup k personalizovaným  dashboardom, najnovším miestnym novinkám a správam a dôležitým podrobnostiam o účtoch, ako aj k návodom a mnohým ďalším nástrojom vyhľadávania aktív.

Ľahší a rýchlejší na zrýchlenie aktivít obchodných  kanálov

Nový systém prinesie partnerom dashboardy s individuálnymi ako aj firemnými informáciami, cieľmi a výzvami na akcie, ktoré je možné prispôsobiť podľa potrieb partnerov. Tiež obsahuje nový nástroj na co-branding pre jednoduchší spoločný marketing. Spolu s tým prichádza aj nový vyhľadávací nástroj pre marketing, ktorý umožňuje vyhľadávať produktové fotografie, dátové tabuľky, a podobne, a to len za pár sekúnd. Okrem Lenovo EMEA Linked-in (Lenovo Partner Community)& twitter partnerskej skupiny v rámci obchodných kanálov@LenovoPartnerCommunity), tento nový portál ponúkne výber kontaktných metód prostredníctvom emailu, telefónu a novej funkcie na chatovanie.Vďaka jeho intuitívnej navigácii a dizajnu, ktorý je optimalizovaný pre viaceré zariadenia, nový Lenovo Partner Portal partnerom umožní jednoduchšie získať všetky potrebné informácie len po pár kliknutiach na počítači, tablete alebo smartfóne.

Vzdelávanie a certifikácie

So zameraním sa na poskytovanie vzdelávania v súvislosti s funkcionalitami pre obchod v regióne EMEA, marketing a ďalšie individuálne funkcie, tento nový portál partnerom ponúka možnosť navštevovať rôzne kurzy. Školiaca sekcia stránky zahŕňa komplexné obrázkové návody a záruky, ako aj marketingovú podporu v rámci E-2-E.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.