Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Lenovo naďalej plní svoje ambície stať sa jednou z najobdivovanejších a najuznávanejších značiek na svete, a preto od začiatku sezóny 2018 vstúpila do viacročného sponzorského partnerstva so spoločnosťou Scuderia Ferrari, ktoré sa začína 25.marca v Melbourne.

Prostredníctvom partnerstva bude logo umiestnené na bočnom krídle a na odpruženom závese predných kolies F1 monopostu Scuderia Ferrari 2018. Bude taktiež viditeľné aj na ramenách pretekárskych tímových kombinéz. Spoločnosť Lenovo tiež poskytne produkty (notebooky ThinkPad a tablety Miix), ktoré bude Scuderia Ferrari používať na trati aj mimo nej.

K sponzorstvu sa vyjadril aj prezident a výkonný riaditeľ spoločnosti Lenovo, Gianfranco Lanci:

“Spoločnosť Lenovo sa teší z nadviazania partnerstva so spoločnosťou Scuderia Ferrari, keďže sa tak priblížila k jednej z najikonickejších svetových značiek, ktorá je uznávaná pre  vynikajúci dizajn, výkon a inovácie – všetky hodnoty, ktoré sú pre spoločnosť Lenovo dôležité. Kombinácia globálnej platformy Formula 1 a značky Ferrari, je pre nás príležitosťou na ďalší rozvoj značky Lenovo na svetovej scéne.”

Logo Lenovo bolo prvýkrát predstavené 22. februára v talianskom Maranelle na monoposte s označením SF71H, ktorý bude debutovať v Melbourne na prvej Grand Prix sezóny 2018.

Značky: