Ľudí zaujíma, či virtuálny poradca Adam má priateľku
V auguste 2019 Tatra banka predstavila prvého virtuálneho bankového poradcu Adama. Na začiatku vedel odpovedať len na najčastejšie klientske otázky. Chatbot Adam dnes už dokáže toho oveľa viac.
Nájde a zobrazí najbližšiu či vybranú pobočku Tatra banky, kurzový lístok, vie zablokovať či aktivovať kartu alebo zmeniť nastavenia karty, pomôže s vyhľadávaním na webe a ponúkne na výber bližší detail k položenej otázke, aby vám lepšie porozumel. Kedykoľvek napíšete Adamovi, vždy je pripravený odpovedať.
Najčastejšie otázky, na ktoré Adam odpovedá, sa týkajú zabudnutých prihlasovacích údajov do Internet bankingu, ďalej sa ľudia zaujímajú najmä o informácie k účtom, kartám a úverom. Zo spoločenských tém sa ľudia zaujímajú o to, ako sa Adam má, kde býva, či má priateľku 🙂
Podobné články
TCL na CES 2026 ukáže budúcnosť zobrazovacích technológií a AI ekosystémov
VPN v Európe pod tlakom: EÚ zvažuje rozšírenie logovania dát
Prečo firmy prechádzajú na platformové riešenia mobility ako Bolt Business?
Najlepšie filmy na Netflixe (50. týždeň)
Viac než len nabíjanie: ZSE Drive otvára ultrarýchly HUB v OC Optima Košice