Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Marketingovou riaditeľkou spoločnosti Mastercard pre Slovensko a Českú republiku je od 1. marca Pavla Císařová. Vo svojej novej úlohe bude mať na starosti najmä rozvoj marketingových a public relations stratégií na základe obchodných a brandových cieľov. Pavla Císařová vo funkcii vystriedala Tomáša Doležala, ktorý sa v rámci spoločnosti Mastercard od začiatku roka presunul na pozíciu európskeho riaditeľa pre sponzoring. Slovenský a český Mastercard má aj novú finančnú riaditeľku, na túto pozíciu od 1. marca nastúpila Jana Šachová.

Pavla Císařová pôsobí v spoločnosti Mastercard od roku 2017. Odvtedy úspešne riadila, okrem iného, marketingové stratégie vernostného programu Priceless Specials, passion marketingové stratégie so zameraním na šport alebo hudbu či kampane na podporu malých a stredných podnikov počas pandémie. Zastávala pozíciu marketingovej manažérky so zodpovednosťou za B2C aktivity, výskum a public relations na slovenskom i českom trhu. Minulý rok stála napr. za marketingovou a komunikačnou stratégiou programu Mastercard Strive Czechia, ktorý podporuje digitalizáciu malých podnikateľov a podnikateliek.

V oblasti marketingu sa Pavla Císařová pohybuje celý profesijný život a pred nástupom do spoločnosti Mastercard pôsobila primárne v FMCG v spoločnostiach Mondelēz, Nestlé alebo Intersnack.  

Tomáš Doležal nastúpil do spoločnosti Mastercard v roku 2016 a posledné štyri roky pôsobil ako marketingový riaditeľ pre Slovensko a Českú republiku. Počas svojho pôsobenia predovšetkým posilňoval pozíciu Mastercard ako preferovaného partnera lokálnych vydavateľov kariet, marketingový tím pod jeho vedením spustil viac ako 100 na mieru šitých kampaní so zameraním na aktiváciu mnohých produktov alebo mobilných platieb, ktoré sa počas jeho vedenia stali trhovým štandardom. Okrem iného riadil aj spustenie veľmi úspešného a unikátneho programu Priceless Prague.

Pred nástupom do Mastercard pôsobil Tomáš Doležal v pražskej agentúre McCann, kam nastúpil hneď po ukončení štúdia. V tejto agentúre pracoval, okrem iného, práve pre Mastercard a so značkou je teda spojený viac ako 13 rokov.

Jana Šachová má viac ako 15 rokov skúseností na seniornej úrovni finančného riadenia a reportingu. Do spoločnosti Mastercard prišla z nadnárodných korporácií ako sú Siemens, Deloitte alebo Kärcher, v ktorých získala odborné znalosti v oblasti medzinárodného finančného riadenia, manažérskeho účtovníctva a výkazníctva i daňovej problematiky. V rámci svojho kontinuálneho vzdelávania nedávno úspešne dokončila MBA program na HHL, Leipzig Graduate School of Management.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.