Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Obchodníci, ktorí podnikajú online, sa majú načo tešiť.

V roku 2017 sa opäť medzi sebou pobijú tie najúspešnejšie slovenské a české e-shopy. Môžu sa prihlásiť do súťaže MastersGate a získať tak možnosť nakopnúť svoj online biznis ako nikdy predtým. Tento unikátny slovensko-český projekt vzdeláva a inšpiruje subjekty z e-commerce. Víťazom zaručuje ročný akceleračný program, ktorý naštartuje ich výsledky tým správnym smerom.

Prvý ročník tohto jedinečného projektu prebiehal minulý rok pod menom Eshop Akcelerátor. Súťaž je určená pre všetky e-shopy – od začínajúcich až po tie zabehnuté, ktoré hľadajú nové inšpirácie pre svoj ďalší rozvoj.

O hmatateľnom prínose súťaže sa vyjadril Martin Mrva, marketingový manažér online obchodu Dedoles, ktorý v predchádzajúcom ročníku zvíťazil v kategórii E-shopy pripravené na export: “MastersGate nám pomohol práve v tom momente, keď sme to potrebovali najviac. Za najhodnotnejšie považujeme konzultácie s e-commerce odborníkmi, ktorí nám vždy vedeli poskytnúť kvalifikovanú pomoc a taktiež výhodnejšie podmienky od partnerov tejto súťaže.  Vďaka MastersGate sme dokázali posilniť pozíciu na domácom slovensko-českom trhu, no taktiež efektívne expandovať do Rakúska, Maďarska, Rumunska a Nemecka, ktoré v súčasnosti tvoria viac ako 50% nášho obratu.”

Celý projekt MastersGate je postavený na 3 základných pilieroch a prebieha kontinuálne od leta 2016 až do konca roka 2017. Úvodnú časť tvorila séria vzdelávacích podujatí, ktoré sa konali počas jesene 2016 v 5 slovenských a českých mestách. Podujatí sa zúčastnilo viac ako 250 návštevníkov. Účastníci si vypočuli nielen e-commerce špecialistov, ale aj príbehy úspešných e-shopov, ktoré zvíťazili v prvom ročníku tohto výnimočného projektu.

Projektový manažér Peter Jakuš predstavil súťaž MastersGate viac ako 130 účastníkom bratislavského Kick-off eventu, ktorý sa konal začiatkom novembra 2016.

Druhým pilierom je samotná súťaž určená pre všetkých, ktorí majú záujem posunúť svoj online biznis na vyšší level. Súťaž prebieha v kategóriách Skokani a exportéri, Bricks to clicks (kamenné obchody alebo distribučné siete, ktoré začali podnikať online) a Malé a stredné e-shopy. Záujemcovia sa môžu do nej prihlásiť až do 31. januára 2017. Odborná porota a verejnosť vyberú víťazov jednotlivých kategórií, ktorí získajú hlavné ceny. Finále MastersGate sa bude konať v apríli 2017 a bude mať podobu veľkolepej e-commerce konferencie s 200 účastníkmi.

Hlavnou motiváciou a pomyselnou čerešničkou na torte celého projektu je ročný akceleračný program pre víťazné e-shopy, ktorý zahŕňa mentoring a konzultácie od partnerov  súťaže. E-shopy si budú môcť vybrať služby, ktoré budú mať pre nich tú najvyššiu pridanú hodnotu. Víťazi nezískavajú len samotné nové vedomosti, ale aj ľudí, ktorí ich prevedú ich implementáciou a odovzdajú im neoceniteľné skúsenosti, ktoré ich povedú na ceste k úspechu.

Minuloročný víťaž súťaže MastersGate Jaroslav Chrapko (zakladateľ online obchodu Dedoles) s účastníkmi pozdieľal osobnú skúsenosť s budovaním úspešného e-shopu.

MastersGate organizačne a odborne zastrešuje spoločnosť ui42, priekopník v online podnikaní na Slovensku, ktorá už od roku 1997 ponúka inovatívne webové riešenia a rozvíja tým slovenskú online podnikateľskú sféru. Prihlásiť sa do súťaže môžete na stránke MastersGate.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.