Internetová mBank pokračuje v reklamnom koncepte s „trapnokúzelníkom“ Richardom Nedvědom. Tentokrát nasadzuje ako tému reklamnej kampane refinancovanie a konsolidáciu úverov. Chce tak vysvetliť výhody prenesenia a zlúčenia úverových produktov do mBank a komunikovať, koľko na tom skutoční klienti mBank bežne ušetria.

„Chceli sme sa vyhnúť komunikácii neurčitého finančného benefitu v podobe „už od“ alebo „až“. Preto sme spočítali, koľko naši zákazníci, ktorí si do mBank úvery v minulých mesiacoch preniesli, priemerne ušetrili na mesačnej splátke a túto sumu prezentovať v našej kampani,“ vysvetľuje Tereza Froňková, riaditeľka marketingu mBank pre Českú republiku a Slovensko. Zároveň dodáva, že zákazníkov k prevodu alebo zlúčeniu úverových produktov najviac motivuje finančný benefit v podobe zníženia mesačných splátok, nižšie úrokové sadzby a celkové úspory.

V kampani mBank tiež vysvetľuje, ktoré úverové produkty je možné zlúčiť. „Predovšetkým výskum povedomia o konsolidácii nám mnohé veci napovedal. Zaujímavá bola napríklad skutočnosť, že viac ako pätina opýtaných si s týmto pojmom nevedela spojiť žiadny finančný produkt,“ dodáva Tereza Froňková.

Kreativita pochádza z dielne reklamnej agentúry Havas Worldwide Prague. Mediálne plánovanie mala na starosti Starmedia. O produkciu sa postarala spoločnosť Soft Pillow na čele s režisérom Janom Chramostom. Kampaň začne od 26. marca, a to v televízii na staniciach JOJ Group, v online (bannerová reklama, SEM), na sociálnych médiách a tiež komunikáciou s existujúcimi klientmi banky.

 

 

Značky: