Najväčšia digitálna banka na Slovensku mBank koncom januára spúšťa novú reklamnú kampaň. Zameraná je na mobilnú aplikáciu mBank 3.0, vďaka ktorej majú klienti svoje financie vždy pod kontrolou. Hlavnou tvárou kampane sa stal známy „trapnokúzelník“ Richard Nedvěd z populárnej talentovej šou.

Kampaň obsahuje celkovo päť spotov, ktorých hlavným motívom je jednoduchosť resp. jednoduché riešenie v oblasti osobných financií. Spoty sa zameriavajú na hlavné a užitočné funkcie úplne novej aplikácie mBank, ktorú banka pre svojich klientov pripravila pri príležitosti jej 10. narodenín.

Oproti starej verzii má mBank 3.0 množstvo nových funkcií a vychytávok, ktoré v jednotlivých reklamách približuje predstaviteľ „trapnomágie“ Richard Nedvěd. Kým on sa snaží neustále vymýšľať triky, ako si v bežnom živote udržať prehľad vo financiách, jeho partnerka mu ukazuje jednoduché riešenia zhmotnené v aplikácii mBank. Je stelesnením človeka, pre ktorého je dôležité, aby mal svoju banku vždy na blízku a dokáže vyriešiť to, čo potrebuje, kedy chce a kde chce. Tím kampaň odovzdáva kľúčový odkaz „mBank máte vždy jednoducho pri sebe“.

Nová aplikácia, vďaka ktorej môžu klienti ovládať svoje peniaze doslova na každom kroku, má okrem ešte intuitívnejšieho a ergonomickejšieho dizajnu aj praktické funkcie ako „moje výdavky“, ktoré ukazujú, koľko míňate v porovnaní s predchádzajúcimi mesiacmi, či bezpečné prihlásenie odtlačkom prsta pre systém Android a pre iOS dokonca Face ID. Reklamná kampaň priblíži aj ďalšie funkcionality ako rýchle a jednoduché zriadenie pôžičky, hľadanie najbližšieho bankomatu, fulltextové vyhľadávanie či platbu na mobilné číslo. 

mBank súbežne s kampaňou spúšťa aj akvizičnú promo akciu. Pre klientov, ktorí prejdú k mBank a začnú aktívne využívať účet mKonto, si banka pripravila odmenu vo výške 20 € priamo na účet.

Prečítajte si aj:

VIDEO TOUCHIT: mBank oslavuje 10 rokov a predkladá víziu na rok 2020: Internetové bankovníctvo vystrieda mobil (doplnené)

Značky: