mBank vo svojej mobilnej aplikácii predstavila ďalšiu novinku – možnosť autorizácie platieb vďaka biometrickým prvkom klienta.
Ide o jedinečné charakteristiky každého jednotlivca ako napríklad odtlačok prsta, vzhľad očnej dúhovky či rysy tváre. Tie pomocou smartfónu môžu slúžiť na overenie platcu či potvrdenie niektorých krokov. Klienti mBank tak teraz môžu spravovať svoje financie v ešte vyššom komforte.
mBank svojim klientom neustále prináša rôzne nové a užitočné funkcionality s cieľom čo najviac zjednodušiť ich život. Potvrdzuje to aj zavedenie novej možnosti autorizácie pomocou biometrie v mobilnej aplikácii. V súčasnosti je možné týmto spôsobom potvrdzovať vykonávané platby a zmeny súvisiace s platobnými kartami napríklad pri úprave limitov platieb.
„Na to, aby klient mohol autorizáciu platieb pomocou biometrických údajov využívať, je potrebné, aby vo svojej mobilnej aplikácii v nastaveniach túto možnosť povolil. Následne bude pri potvrdzovaní svojich platieb či realizácii zmien na karte aplikáciou vyzvaný na priloženie prsta k smartfónu, ktorý načíta jeho odtlačok alebo na zosnímanie tváre či dúhovky,“ hovorí Lukáš Kiac, vedúci rozvoja mobilného a internetového bankovníctva mBank.
Kvôli zvýšeniu bezpečnosti zároveň na pozadí platby prebiehajú procesy, ktoré overujú dôveryhodnosť transakcie a tiež kumulatívnu výšku platieb. Po dosiahnutí určeného limitu si aplikácia vyžiada potvrdenie platby pomocou PIN-kódu.
Banka tiež nedávno v mobilnej aplikácii spustila možnosť chatu s expertom mBank, vďaka čomu tak klienti vyriešia svoje požiadavky rýchlo a jednoducho, nech sa nachádzajú kdekoľvek. mBank je tak teraz svojim klientom bližšie ako kedykoľvek predtým.