Aplikácia Messenger v posledných dňoch postupne mení logo v smartfónoch, fialové logo nahrádza pôvodné modré.
Komunikačná platforma Messenger slúži ako služba pre posielanie správ a komunikáciu prostredníctvom hovorov. Spája sa so sociálnou sieťou Facebook, pričom spolu s Instagramom a sieťou Threads patrí pod spoločnosť Meta. Messenger sa v minulosti vyznačoval modrým logom, ktoré vyjadrovalo spojitosť práve so službou Facebook. V roku 2020 toto logo však nahradilo nové, pričom zmeny boli najmä vo farbách.
Logo od roku 2020 bolo fialové s prechodom do modrej, čím chcela spoločnosť Meta vyjadriť prepojenie vlastných služieb a logo teda prispôsobila tak, aby ladilo ako s Facebookom, tak aj s Instagramom. Farbou Instagramu je totiž ružová, resp. fialová a Messenger teda mal znamenať akési prepojenie medzi týmito službami. V posledných dňoch sa ale logo mení späť a modrá je zasa dominantou tejto služby.

Zmena loga sa už objavila aj v službe Obchod Play, v ktorej je zasa modré. V niektorých telefónoch sa dokonca logo zmenilo aj na domovskej obrazovke, v našom prípade to evidujeme vo viacerých zariadeniach od Xiaomi. V prípade telefónov od Googlu s čistým Androidom ale paradoxne stále figuruje fialovo-modré logo na domovskej obrazovke.
Logo ale nie je jedinou zmenou dizajnu, ktorú evidujú používatelia Messengeru. Zmenilo sa mierne aj rozloženie aplikácie, ktorá má v spodnej lište tri časti. K četom a príbehom sa pridala aj možnosť s názvom ponuka, v ktorej nájdu používatelia napríklad nastavenia Messengeru, žiadosti o kontakt a ďalšie. Táto možnosť sa presunula z lišty v ľavom hornom rohu, v ktorom je teraz nový nápis Messenger.
Dôvod redizajnu zatiaľ nebol zverejnený. Očakáva sa však, že Meta už čoskoro zverejní bližšie informácie. Zdá sa totiž, že Messenger v blízkej dobe čakajú zasa veľké zmeny, ktoré pocítia aj používatelia.
Zdroj: vlastné
Prečítajte si aj: