V prvý deň akciovej ponuky vyskočil záujem o registráciu nových domén .sk na štvorcifernú úroveň. Mimoriadne výhodná akcia zľavnenej registrácie s viac než 60-percentnou zľavou trvá ešte jeden deň, do polnoci 26. septembra 2018.
Zaregistrovať novú doménu .sk ešte nikdy nebolo výhodnejšie.
Mimoriadny nárast záujmu o registráciu nových internetových domén .sk zaznamenali slovenskí registrátori hneď v prvý deň akciovej zľavnenej ponuky, ktorú pripravila spoločnosť SK-NIC, a. s., správca slovenskej domény najvyššej úrovne .sk pri príležitosti 25. výročia jej vzniku.
Mimoriadny nárast počtu zaregistrovaných domén na takmer dvojnásobok priemerného denného počtu registrácií začal hneď po spustení akciovej ponuky, t.j. už po polnoci z pondelka na utorok, keďže niektorí spomedzi registrátorov akciu medzi svojimi klientmi propagovali aj v predošlom týždni. V utorok dopoludnia počet zaregistrovaných nových domén .sk dosiahol štvorcifernú úroveň a v utorok popoludní po cca. prvej tretine trvania akcie bol počet nových registrácií internetových domén s koncovkou .sk o viac než pätinu vyšší ako počas priemerného týždňa v roku.
“Teší nás, že aj týmto spôsobom môžeme podporiť komunitu našich registrátorov aj držiteľov a prispieť k rozšíreniu portfólia spokojných zákazníkov našich registrátorov, ktorých na Slovensku pôsobí viac než 2000,” uviedol riaditeľ SK-NIC, a. s, Peter Bíro a dodal: „V súlade s predstaveným zámerom nového investora a touto akciovou ponukou chceme podporiť rozvoj slovenskej internetovej komunity.“
Vďaka tejto akcii môžu registrátori ponúknuť svojim klientom najlacnejšie ceny za registráciu nových domén .sk za ostatných 25 rokov. Časovo obmedzená akcia sa týka len registrácie nových domén. Akú cenu registrátori ponúknu svojim zákazníkom je na nich samotných.
Mimoriadny záujem o registrácie nových domén podľa Petra Bíra odráža vysoký potenciálny záujem o vlastné domény .sk, ktoré je možné využiť pre blog, osobnú stránku, firmu, živnosť, ordináciu, školu / fakultu / katedru, reštauráciu / hotel / kaviareň, združenie, asociáciu, neziskovú organizáciu, nadáciu, klub, hudobnú skupinu / umelecký súbor, produkt / službu, marketingovú kampaň, predvolebnú kampaň, úrad, inštitúciu, samosprávu, či pre účely rodinného emailu v tvare @priezvisko.sk.
Ben Crawford, generálny riaditeľ britskej skupiny CentralNic Group PLC, ktorá je od konca vlaňajška strategickým partnerom SK-NIC, a. s., ho doplnil: „Od začiatku našej spolupráce zdôrazňujeme, že naším poslaním a strategickým cieľom je vytvoriť čo najlepšie prostredie pre slovenskú internetovú komunitu a podporovať rozvoj slovenskej digitálnej ekonomiky ako takej. Ako transparentná, verejne obchodovaná firma sme povinní plniť nielen všetky zákonné nariadenia, ale aj všetky rozhodnutia slovenskej Komisie pre správu národnej domény .sk, v ktorej sú okrem vlády SR zastúpení aj používatelia internetu, poskytovatelia internetových služieb a registrátori internetových domén. Naša práca je celosvetovo pod drobnohľadom investorov a svetových médií.“