Na trh so smartfónmi prichádza ďalší veľký hráč
Zdroj: gizmochina.com
2m čítanie

Na trh so smartfónmi prichádza ďalší veľký hráč

Už čoskoro budeme môcť privítať prvý smartfón značky, Dreame Space.

Na trhu so smartfónmi sa zvyčajne stretávame s veľkými hráčmi ako je Apple, Samsung, Xiaomi a mnoho ďalších. Svoje miesto medzi nimi však majú aj menšie značky, pričom nové neustále pribúdajú. Nie je pritom nezvyčajné, keď sa veľkí hráči v iných odvetviach rozhodnú vytvárať aj smartfóny, keďže skúsenosti s elektronickým priemyslom už majú. A takéto rozširovanie portfólia už čoskoro čaká aj jedného z veľkých hráčov na trhu s vysávačmi, kosačkami a mnohým ďalším.

Trh so smartfónmi tak obohatí značka Dreame, ktorá sa v poslednom roku silno presadzuje aj na Slovensku. Dreame pritom môžete poznať aj z našich recenzií na vysávače a iné produkty, celkovo sa však tento výrobca angažuje aj v segmente fénov a iných produktov určených na starostlivosť o telo. Teraz však tento výrobca zverejnil aj teaser k predstaveniu prvého smartfónu.

Upútavka na Dreame Space
Upútavka na Dreame Space
Zdroj: gizmochina.com

Prvý smartfón z dielne Dreame bude mať označenie Dreame Space. Informáciu o smartfóne zverejnila samotná značka, ktorá na teaseri poukázala aj na dizajn telefónu. Aj keď telefón zatiaľ nie je predstavený, podľa Dreame má už silnú základňu fanúšikov, keďže predobjednávky už bežia a mnohých fanúšikov značky už zaujal.

O výbave telefónu toho zatiaľ veľa nevieme, je však známe, že sa bude orientovať najmä na fotografiu a silnou stránkou telefónu bude aj nočná fotografia. Dreame sa však sústredí aj na bezpečnosť, spoľahlivosť a komfort pri používaní telefónu. Bližšie informácie o telefóne sa pravdepodobne dozvieme s blížiacim sa predstavením.

Dreame však neplánuje rozšíriť svoje portfólio len o smartfóny. V príprave sú aj ďalšie produkty a nedávno bola zverejnená aj informácia o tom, že pod touto značkou budú predstavené aj elektromobily. Aj tých by sme sa mali dočkať v priebehu najbližších rokov. Dreame sa jednoducho rozbieha a útočí na známe a zabehnuté značky. Veríme, že sa im to nakoniec vyplatí.

Zdroj: gizmochina.com

Prečítajte si aj: