Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Najväčšia online platforma na Slovensku pre marketérov a e-shopárov EcommerceBridge.sk/cz mení vedenie. Nový tím plánuje rozšíriť nielen obsah magazínu, ale aj posilniť jeho pozíciu ako edukačného hubu pre expertov aj laikov z oblasti marketingu aj e-commerce.

Zdroj: Ecommerce Bridge

pod seba berie agentúra Mondays na čele s Marcelom Milom. Zakladateľ Štefan Polgári zostáva v pozícii strategického partnera a radcu. Novou CEO platformy sa stáva Petra Trubinská: „Ecommerce Bridge je platforma s obrovským potenciálom. Z online magazínu by sme ho radi prepozicionovali na ecommerce hub, kde si každý nájde o online biznise všetko, čo ho zaujíma – nielen prostredníctvom článkov, videí, podcastov, informácií o eventoch a aktuálnych novinkách, ale aj množstva ďalších zaujímavých formátov, ktoré pripravujeme. Pôvodná ambícia zakladateľa Štefana Polgáriho rozšíriť činnosť Bridgeu za slovenské a české hranice zostáva živá aj v našom pláne. Tím z Mondays sú skvelí partneri a som veľmi zvedavá, kam nás táto spoločná cesta zavedie.“

O tom, prečo sa agentúra Mondays rozhodla pribrať k sebe projekt Ecommerce Bridge, hovorí jej CEO Marcel Milo: „V Mondays rozširujeme portfólio našich projektov a akvizícia Ecommerce Bridge zapadala do kontextu nášho online podnikania. V Ecommerce Bridge vidíme potenciál a chceme, aby aj Slovensko dostalo projekt, ktorý bude napomáhať edukácii a rozvoju trhu.“

Zdroj: Ecommerce Bridge

Ecommerce Bridge je online magazín, ktorý je známy najmä v e-shopárskej a marketérskej komunite. Založil ho Štefan Polgári pred takmer tromi rokmi ako ďalšiu zložku svojho online podnikania. Platforma má v súčasnosti aktívnu slovenskú a českú verziu. Počas 1. a 2. vlny pandémie v minulom roku bola jej činnosť značne spomalená, ale dnes prichádza s veľkými novinkami.

Portál má mesačnú návštevnosť 30 – až 50 – tisíc marketérov, majiteľov e-shopov a ďalších návštevníkov z ecommerce ekosystému v Česku a na Slovensku. Každý trh má svoj separátny portál. Ďalších niekoľko tisíc návštevníkov zasahuje prostredníctvom svojich sociálnych sietí a podcastových platforiem.

„V projekte Ecommerce Bridge stále vidím potenciál. Osobne som sa však rozhodol naplno venovať projektu affiliate siete Dognet. Preto som rád, že si Ecommerce Bridge našiel nový manažment, a verím, že projekt dostanú tam, kam som mal pri zakladaní ambíciu ho dostať ja,“ uzatvára Štefan Polgári, CEO Dognet, zakladateľ a bývalý Managing Director Ecommerce Bridge, s. r. o.

Zdroj: Ecommerce Bridge

Štefan Polgári a Petra Trubinská. ZDROJ FOTO: Ecommerce Bridge

Značky: