Rok 2007. Penetrácia alebo rozšírenie rýchleho internetu na Slovensku dosahuje úroveň 17,24 % a za vrchol technológie považujeme dvojjadrový procesor. Steve Jobs predstavuje prvý iPhone a LCD monitor vlastnia len tí solventnejší. Dnes je až neuveriteľné, že do tohto prostredia spustila 25. 11. 2007 svoje služby internetová mBank.
V tom čase hŕstka ľudí odštartovala odvážne plány priniesť na Slovensko modernú, digitálnu banku, ktorá umožní niečo dovtedy nevídané – finančné služby bez poplatkov. Od tej doby sa počet zamestnancov mBank viac ako zdvojnásobil a banka získava ocenenia doma aj v zahraničí. Za posledné roky sa viacnásobným víťazom súťaže Zlatá minca stal bežný účet mKonto. mHypotéka zas pravidelne zbiera ocenenia v súťaži TREND Hypotéka roka, pričom v minulom roku získala dve prvé miesta.
„Vývoj slovenskej pobočky som najskôr sledoval z prostredia materskej firmy a tešilo ma pozorovať ako banka rastie a dokazuje, že tento model je úspešný aj na iných trhoch. Banka štartovala na zelenej lúke, ale už za prvé dva roky získala viac ako 100-tisíc klientov. V týchto dňoch sa nám podarilo dosiahnuť ďalší míľnik, ktorým bol príchod štvrť miliónteho klienta. V súčasnosti máme široké portfólio produktov, transparentnú ponuku a tím šikovných ľudí, ktorí vytvárajú takú banku, akú by sami chceli používať,“ povedal generálny riaditeľ mBank na Slovensku, Przemysław Kłobut.
Svoju dominanciu v digitálnom priestore potvrdila mBank uvedením revolučného internetového bankovníctva, za ktoré získala ocenenie na medzinárodnej súťaži Efma v roku 2014. V tom istom roku banka predstavila aj druhú generáciu svojej mobilnej aplikácie pre smartfóny, ktorú v testoch ocenili viaceré odborné médiá na Slovensku aj v Čechách. Práve mobilita je v súčasnosti jednou z kľúčových priorít a písmeno „m” v názve mBank možno vnímať ako odkaz na mobilnú banku.
Na digitálnych technológiách je založená aj najnovšia pobočka mBank v bratislavskom nákupnom centre Eurovea, ktorá bola otvorená v júli tohto roka. Na rozlohe 45 metrov štvorcových ponúka pohľad do budúcnosti moderného bankovníctva. Vybavená je LED obrazovkami, tabletmi, digitálnym bankomatom pre deti a oddelenou časťou pre poradenstvo.
Banka sa aktuálne môže pochváliť ďalším ocenením v súťaži Efma – Accenture Innovation awards 2015 v oblasti digitálneho marketingu v reálnom čase. mBank ho získala za dynamický CRM systém, ktorý banke umožňuje reagovať na správanie klienta a okamžite mu ponúknuť vhodný produkt. Príkladom môže byť ponuka rýchlej pôžičky pri nedostatku finančných prostriedkov na účte alebo ponuka cestovného poistenia pri platbe leteniek na dovolenku.