Slovensko ukrýva mnohé skvosty a zaujímavosti, ktoré sú nedocenené a návštevníci ich objavujú predovšetkým vďaka náhode alebo cielenému hľadaniu. Práve na podporu náhody a zviditeľnenie našich pokladov turistom, prináša Market Locator a nadácia Ekopolis presne cielené SMS informácie.
Zámerom nového projektu je podporovať zaujímavosti o Slovensku tým, že pomôže prilákať verejnosť, miestnych obyvateľov, či okoloidúcich turistov, aby spoznávali dobré myšlienky a poklady, ktoré jednotlivé regióny našej krajiny ponúkajú. Na podporu a vtiahnutie do projektu aj mladých ľudí vytvoril Market Locator značku DingoDot – vytrvalého psa dinga, ktorý sleduje, kde vyrástla nová turistická atrakcia, kde zrekonštruovali historickú pamiatku, vyňuchá aj skvelé tipy na rodinný výlet či iné zaujímavosti.
Jarné počasie už láka na prechádzky a pocitovo otvára novú turistickú sezónu. Príležitosť zaujať ľudí majú teraz aj menej známe krásy Slovenska. „Od marca pomáhame zvyšovať záujem a návštevnosť takých pokladov akými sú Slovenský pohyblivý betlehem v Rajeckej Lesnej, Prírodný park pri Váhu v Trenčíne, Slovenský Orloj v Starej Bystrici a podporili sme aj Strom roka v Žiline a čakáme na ďalšie“, uviedol Peter Fusek, riaditeľ Market Locator.
Počas aktuálnej kampane bolo oslovených viac ako 3.500 návštevníkov a turistov, ktorým, keď sa priblížili k spomínaným zaujímavostiam, bola zaslaná informačná SMS s krátkym popisom a polohou, aby pohodlne našli známe aj menej známe zákutia Slovenska. Najväčší záujem prejavili návštevníci Trenčína, s „click-rate“ 8,60% a počte 1.175 odposlaných SMS pomohol DingoDot prilákať od polovice marca doteraz minimálne stovku návštevníkov.
Report Market Locatora znázorňuje odposlané SMS správy, ktoré boli nastavené iba na „prechádzkové dni“ – piatok, sobota. Nedeľa je aj pre SMS kampane – dňom pokoja. Počas posledného víkendu s krásnym počasím je vidno zvýšenú návštevnosť v okolí Prírodného parku pri Váhu.
Market Locator je inovatívny nástroj, ktorý prostredníctvom jednoduchého web rozhrania umožňuje zacieliť kampaň na pár klikov. Je službou podobnou Google AdWords, avšak vo fyzickom svete – v okolí akéhokoľvek zaujímavého miesta na Slovensku. „Rozhodli sme sa spolu s našimi klientmi podporiť dobré myšlienky tým, v čom sme dobrí – presným zacielením a oslovením verejnosti. Uvedomujeme si svoju úlohu aj v oblasti spoločenskej zodpovednosti a budeme radi, ak sa objavia aj ďalšie projekty, ktoré pomôžu komunitnému rozvoju na Slovensku,“ doplnil Peter Fusek.