Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Atos, globálny líder v digitálnej transformácii, získal od CDP najvyššie skóre v oblasti vplyvu na životné prostredie. V kategórii A je tak už piaty rok po sebe.

Informácie na nezávislé vyhodnotenie prostredníctvom metodológie CDP odovzdali tisícky spoločností. Do kategórie A sa na celom svete dostalo 112 z nich. Atos patrí medzi 5 % firiem, ktoré za svoje aktivity pri znižovaní uhlíkových emisií a klimatického rizika a pri rozvoji nízkouhlíkovej ekonomiky dostali známku „A“.

Ocenenie prišlo po oficiálnom potvrdení iniciatívy SBTi (Science Based Targets initiative). Tá schválila ciele Atosu podporujúce svetové úsilie na udržanie globálneho rastu teplôt pod 2 stupňami Celzia. Iniciatíva je jednou zo štyroch, ktoré sa Atos zaviazal dodržiavať po prijatí rezolúcií COP21. Ďalšími sú vyčíslenie ekonomických nákladov uhlíka, zapojenie do klimatických programov a zverejňovanie informácií o klimatických zmenách v hlavných reportoch.

Thierry Breton, predseda predstavenstva a CEO Atosu povedal: „Toto ocenenie odmeňuje nepretržitú prácu, ktorú Atos ako popredný poskytovateľ digitálnych služieb vykonáva, aby zahrnul environmentálne výzvy do svojich stratégií a ktorú investuje do vývoja inovatívnych riešení pre svojich klientov na ich ceste k digitálnej transformácii.“

Výkonný riaditeľ CDP Paul Dickinson povedal: „Blahoželáme všetkým, ktorí sa tento rok dostali do kategórie A. Je inšpiratívne vidieť tak veľa firiem odvážne konať pri znižovaní rizík klimatických zmien a využívať príležitosti, ktoré so sebou prináša prechod na udržateľnú ekonomiku. V oblasti aktivít na ochranu životného prostredia sa blížime k bodu zlomu. Zapojenie biznisu je preto absolútne kľúčové, aby k prechodu došlo.“

Značky: