Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Značka Niceboy mení svoje logo, obaly aj komunikáciu v médiách. Spolu s tým, ako od roku 2016 neustále rastie a rozširuje portfólio svojich výrobkov, rozhodla sa posunúť svoju vizuálnu identitu bližšie svojim zákazníkom.

Našou najsilnejšou cieľovou skupinou sú mladí ľudia, ktorých svet je plný módy, farieb, individuality. Práve taký je nový vizuálny štýl značky,“ hovorí marketingový riaditeľ značky Niceboy Jan Trnka.

Nočný výkop

Kampaň odštartovala netradičná guerillová akcia: niekoľkým pražským sochám sa objavila v noci na 2. októbra na hlave šiltovka, ktorá ukrývala slúchadlá Niceboy. Značka na Instagrame vyzvala svojich fanúšikov, nech si po ne beží. „Naši fanúšikovia, pre ktorých je Niceboy love brandom, sú mladí, majú radi adrenalín, neznášajú nudu ani stereotyp. Preto by mala byť reklama zamierená na nich akčná, musí ich vtiahnuť do hry. Platforma sociálnej siete spojená s akciou v reálnom svete je dokonalým mixom pre dobrú zábavu,“ dodáva Trnka.

Farby a tanec

Vizuálne stojí kampaň na jasných farbách, mladých ľuďoch, tanci, zábave, je kozmopolitná a svieža. Koncept kampane pochádza z kreatívneho oddelenia značky Niceboy.

Pod novým heslom

Novým sloganom značky Niceboy je It’s Your Day. „Hľadali sme komunikačný koncept a zároveň aj claim kampane, ktorý bude jednoduchý, aj v európskom kontexte zrozumiteľný a vyjadrí to, čo produkty Niceboy prinášajú: vďaka nim si urobíte deň podľa seba. A to bez limitov,“ doplňuje Jan Trnka.

Dlhodobú kampaň s heslom It’s Your Day bude možné vidieť v outdoore, printe a online. Majitelia spoločnosti sa navyše netaja tým, že značka Niceboy pod seba čoskoro priberie novinky z ďalších segmentov.