Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Operátor O2 odštartoval predstavenie svojej novej ponuky v pondelok 4.novembra skutočne netradične, a to veľkolepým livestreamovaným eventom O2 Smart Talks s názvom Pripravte sa na digitálnu budúcnosť. Na evente svoju reč predstavili originálni spíkri Sajfa ako zástupca online zábavy a obsahu, bloger a publicista Jakub Goda ako ambasádor významu spravodajského obsahu na internete, raper a hudobník Branči Kováč a hviezda filmovej a umeleckej branže Zdena Studenková.

Všetky osobnosti takto postupne predstavili unikátny obsah, ktorý bude O2 ako jediný operátor ponúkať od 5.novembra vo svojich nových O2 SMART Paušáloch. O2 pridáva do paušálov okrem veľkých objemov dát aj vybrané služby prémiového obsahu ako je HBO GO, O2 TV, hudobnú streamovaciu službu Tidal s najväčšou databázou hudobných singlov, či predplatné denníkov SME a Denníka N, a to v cene paušálu podľa výberu zákazníka.

Na to, že operátor prinesie významnú zmenu, odkazovali už teasingové spoty nasadené posledný týždeň: Prichádza niečo veľké

„Štart tohto prelomového posunu vo vnímaní paušálov, aký sme ako operátor urobili, si zaslúžil nielen teasingovú kampaň, ale aj niečo viac ako je klasická tlačová konferencia. Pripravili sme preto unikátnu kombináciu spíkrov, aby sme zvýraznili myšlienku kvalitného obsahu. Spíkrov sme zvolili tak, aby postupne vyskladali obrázok obsahu, ktorý bude O2 v rámci paušálov ponúkať ako jediný operátor na trhu,“ hovorí Tereza Molnár, šéfka komunikácie O2.

„Každý zo spíkrov predstavuje a tvorí kvalitný obsah a my ho chceme nielen sprostredkovávať našim zákazníkom, ale týmto aj podporovať legálny obsah na internete, ak hovoríme o hudbe a filme, či zdôrazniť prínos žurnalistiky v prípade predplatného denníka SME a Denníka N,“ dodáva Tereza Molnár.

Na konferenciu O2 Smart Talks nadväzuje komplexná marketingová kampaň, v ktorej pokračujú v objavovaní sveta ľudí roboti Moya a Luddo. O2 ich prvýkrát predstavilo v jesennej kampani na rýchlu 4G sieť. Spot síce pracuje s vianočnou symbolikou kométy, ale O2 ju poňalo digitálne. Kométu stvárňuje Moya.

„Vianočná kométa je vo svete ľudí metaforou toho, že prichádza niečo veľké. V tomto prípade sú to nové O2 SMART Paušály. V kampani znovu prepájame ľudskosť a emócie s technológiami. Odhaľujeme moment digitálnosti, ktorým je obsah našich paušálov a zároveň ním vysvetľujeme, prečo koncept robotov dáva pre nás zmysel a akou cestou sa uberáme – cestou prepojenia ľudskosti a digitálnosti. Po dlhšom čase je náš spot zároveň hraný skutočnými hercami, a súčasne aj animovaný, čím chceme tiež zvýrazniť prepojenie digitálneho a ľudského,“ vysvetľuje Lucia Petrášová, šéfka marketingovej komunikácie O2 Slovakia.

Okrem online kampane a viacerých TV spotov sa so SMART Paušálmi stretnete aj v printe, outdoore, v kinách a v rádiu.

Za kreatívnym konceptom marketingovej kampane stojí opäť agentúra Oliver Agency Central Europe. 3D animácie vytvorilo Alien studio pod režisérskou taktovkou Dana Dekana. Online kampaň navrhla agentúra TRIAD Advertising.

Spot s vianočnou kométou si môžete pozrieť tu:

Vizitka marketingovej kampane

Klient: Lucia Petrášová, Natália Gaďová

Agentúra: Oliver Agency

Creative director: Juraj Bartoš

Strategic planner: Emil Myjavec

Art director: Lukáš Karásek, Jakub Reken, Michal Hazior

Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník, Marek Surovec

Client servis director: Tina Bineva

Account manager: Ejmi Baranová

V spolupráci s Triad Advertising:
Strategy director: Martin Woska
Copywriter: Vlado Kurek, Matúš Hliboký, Adam Baška
Art director: Marek Barančík, Csilla Polák
Social media brand manager: Mária Hadzimová, Simona Benetinová
Account manager: Zuzana Bosmanová, Matej Pechota

Prečítajte si aj:

O2 spustilo predaj nového SMART Paušálu: Obsahuje extra dáta a predplatné služieb HBO GO či Tidal (VIDEO TOUCHIT)

Značky: