Zabudnite na lístočky s číslami a vyvolávací systém. Pozrite si ako to v novej predajni vyzerá.
O2 koncom mája otvorilo novú predajňu v bratislavskom OC Aupark. Presun doterajšej predajne v Auparku do nových priestorov umožnil operátorovi otvoriť svoju najmodernejšiu a zároveň najväčšiu predajňu s predajnou plochou až 170 m2.
O2 využije tento priestor na vystavenie viac ako 65 zariadení, ktoré si budú môcť návštevníci predajne vyskúšať. Nová predajňa v Auparku tiež ponúka takmer o 30% väčšiu kapacitu obsluhy v porovnaní s tou predchádzajúcou.
Aj so samoobslužnou zónou
V predajni sa tiež nachádza samoobslužná zóna, v rámci ktorej sú pre zákazníkov k dispozícii počítače so samoobslužnou aplikáciou Moje O2. Vďaka tomu si môžu vybaviť väčšinu požiadaviek sami bez pomoci asistenta, ktorý je však v prípade potreby k dispozícii.
O2 vyvíjalo samoobslužný systém niekoľko rokov a hlavným motívom bolo docieliť, aby technický proces nebol najdlhšou časťou vybavenia požiadavky zákazníka, ale aby viac času ostalo na rozhovor a analýzu jeho špecifických potrieb.
Bez lístočkov, avšak až so 14 zamestnancami s tabletmi
Nová O2 predajňa niekoho prekvapí aj absenciou lístočkov s číslami a chýbajúcim vyvolávacím systémom. Takýto systém podľa operátora spôsobuje stres a O2 chce, aby si návštevníci pobyt v novej predajni užili. Prvý kontakt po vstupe do predajne preto bude priamo s človekom, ktorý vás privíta.
V novej O2 predajni v Auparku bude k dispozícii 6 až 9 zamestnancov, počas sviatkov až 14. V predajni je 6 stolov, zamestnanci sú však vybavení tabletmi Microsoft Surface Pro a pomocou nich vedia riešiť vaše požiadavky aj v pohodlí kresla či gauča alebo kdekoľvek inde v rámci predajne.
Analýza správania zákazníkov v reálnom čase
Priestorový manažment samotnej predajne vznikal v spolupráci s odborníkom na sociálny marketing Mariánom Gečevským, ktorý dal ceste klienta po predajni príbeh. O2 v novej predajni takisto využije riešenie na analýzu správania zákazníkov v reálnom čase. Analytické údaje od Pygmaliosu pomáhajú operátori dimenzovať priestor predajní tak, aby sa využila celá ich kapacita a návštevník sa v nej intuitívne orientoval už od prvého vstupu.
Cieľom tohto riešenia je zlepšenie starostlivosti o zákazníkov a zákazníckej skúsenosti, a to napríklad v podobe skrátenia priemerného času čakania či obsluhy zákazníka. O2 tiež sleduje efektívnejšie nastavenie zmien a kapacít na predajni, atraktivitu prevádzky voči okoliu, či efektívne nastavenie otváracích hodín.
Zdroj: vlastné, O2
Prečítajte si aj:
O2 spustilo akciu: K Huawei smartfónu získate druhý telefón alebo fitness náramok iba za 2 eurá