O2 je prvý operátor na Slovensku, ktorý so svojimi zákazníkmi komunikuje aj cez WhatsApp.

O2 oznámilo, že od 16. februára 2021 rozšírilo komunikačné kanály zákazníckej linky o aplikáciu WhatsApp. Výhodou komunikácie prostredníctvom tejto aplikácie je možnosť asynchrónnej komunikácie a to najmä v ohľade, že zákazník vie v začatej komunikácii kedykoľvek pokračovať a nie je viazaný na časové hľadisko pokladania otázok a odpovedí ako pri štandardných četoch na webových stránkach.

Komunikáciu cez WhatsApp môžu využiť všetci zákazníci O2 a Radosti, ale aj tí, ktorí sa chcú dozvedieť o službách operátora O2 viac. Komunikácia je jednoduchá a odštartujete ju tak, že si v novom chate zo zoznamu vyberiete číslo linky 949 alebo 940 alebo vytvoríte nový kontakt s číslom 0949 949 949 alebo 0949 949 940.

Konverzáciu môžete odštartovať aj odklikom na WhatsApp odkaz na webe O2, resp. cez tento odkaz. Operátor takisto umožňuje riešiť otázky zákazníkov osobne na predajni, telefonicky prostredníctvom zákazníckej linky, prostredníctvom četov na webovej stránke www.o2.sk, priamo v mobilnej aplikácii Moje O2 SK, ale aj cez sociálnu sieť Facebook.

O2 oznámilo, že vlani vybavili pracovníci zákazníckej linky mesačne priemerne vyše 70 tis. volaní a 20 tis. četov.

Zdroj: O2

Prečítajte si aj:

O2 Spolu: Internet na doma od O2 môžete získať lacnejšie, prípadne aj zadarmo

Značky:

Roman Kadlec

Roman Kadlec
Testujem inteligentné hodinky, robotické vysávače, smartfóny a herné zariadenia. Sledujte ma na sociálnych sieťach @roman_fitit