Výpadok trvá už niekoľko hodín.
Všimli sme si ho na vlastnom úložisku OneDrive, ktorý nezobrazoval súbory cez webový prehliadač. Súbory, ktoré má synchronizované a uložené na disku ako off-line, vidíte cez Prieskumníka bez komplikácií. Sú totiž na vašom disku. Overenie stavu služby môžete spraviť aj vy cez stránku Stav služby.
Výpadok plnej funkčnosti sa týka služieb OneDrive a Skype. Zistenie o čo ide vás môže pomýliť tým, že stránka sa načíta, aj sa do nej po odhlásení prihlásite. Rovnako aj keď použijete iný prehliadač.
Prejavom chyby je ale nenačítanie vašich súborov, rovnako tak sa vám do úložiska nepodarí žiadne nahrať, napríklad umiestnením priamo v počítači do adresára OneDrive.
V prípade podobných problémov, je vhodné vyčistiť cache prehliadača, aby ste mali istotu, že chyba nie je na vašej strane. V takýchto prípadoch nezostáva nič iné len čakať, kým bude služba v plnej prevádzke. Rovnako sa nám stalo, že odkaz na web Stav služby nefungoval vždy a tak treba kontrolu dostupnosti opakovať o nejaký čas neskôr.
Zdroj: vlastné
Prečítajte si aj: