Už aj čínske značky sa snažia propagovať svoje produkty v amerických seriáloch.

Tzv. „product placement“ – umiestňovanie produktov do filmov a seriálov je obľúbený spôsob, akým výrobcovia propagujú svoje zariadenia. Bežne to robia spoločnosti Samsung, Sony, Apple, Microsoft alebo LG.

Najnovšie túto formu reklamy začali využívať aj čínske spoločnosti. Oppo preznetoval svoje produkty v reality show America’s Next Top Model, smartfón Vivo X5 Pro ste mohli vidieť v úspešnom filme.

Ďalším čínskym výrobcom, ktorý umiestnil svoje zariadenia „do televízie„, je firma OnePlus. Telefóny OnePlus One, OnePlus 2 a OnePlus X sa objavia v epizódach štvrtej série seriálu House of Cards. OnePlus zverejnil aj sumu, ktorú zaplatil za takúto formu propagácie – je to 300 000 dolárov.

Zdroj: PocketNow

Značky:

Roman Kadlec

Roman Kadlec
Testujem inteligentné hodinky, robotické vysávače, smartfóny a herné zariadenia. Sledujte ma na sociálnych sieťach @roman_fitit