Už 17. septembra oslávi globálna spoločnosť OPPO krásnych 18 rokov svojej existencie.
Od svojho založenia v roku 2004 zostáva OPPO verné svojmu prístupu k technológiám, ktoré sa zameriavajú na používateľsky príjemný zážitok. Zároveň pokračuje v posúvaní hraníc inovácií. Od svojich počiatkov v roli výrobcu spotrebnej elektroniky sa OPPO vyvinulo v spoločnosť poskytujúcej komplexné služby. Svojim používateľom dodáva OPPO integrované softwarové a hardwarové riešenia, aj služby a je lídrom vo vývoji inteligentných zariadení a služieb na trhoch po celom svete.
Za uplynulých 18 rokov dosiahlo OPPO mimoriadnych výsledkov v oblasti výskumu a vývoja nových technológií aj v rámci ich využitia pri vytváraní špičkových produktov pre zákazníkov. Hlavné úsilie značky OPPO sa sústredí na zobrazovacie technológie mobilných telefónov, záznam fotiek a videa v špičkovej kvalite a rýchlosť dobíjania mobilných zariadení.
V súčasnej dobe je OPPO štvrtou najväčšou značkou inteligentných telefónov na svete, ktorá obsluhuje zákazníkov vo viac než 60 krajinách a regiónoch Európy, Ázie a Tichomoria, Latinskej Ameriky, Stredného východu a Afriky a udržuje strategické partnerstvá s viacero než 80 telekomunikačnými operátormi po celom svete.
U príležitosti osláv 18. výročia svojho založenia predstavuje spoločnosť OPPO rad nových on-line i off-line služieb a aktivít.
OPPO Global Community
Iniciatíva OPPO Global Community sa oficiálne spustí 17. septembra. Komunita bude používateľom produktov OPPO poskytovať inkluzívny a otvorený ekosystém, ktorý im umožní dlhodobo sa zapojiť, komunikovať a zdieľať informácie so spoločnosťou OPPO aj medzi sebou navzájom.
Komunita bude taktiež fungovať ako centrum pre rad rôznych programov. Patrí medzi nich treba projekt OPPO Product Ambassadors, ktorý používateľom poskytne príležitosť vyskúšať si najnovšie produkty a inovácie spoločnosti OPPO s predstihom; otvorené fórum O-Chat, kde môžu používatelia z celého sveta voľne diskutovať o produktoch a technológiách OPPO; a OPPO Lifesetter, vyzývajúci používateľov, aby sa podelili o svoje vlastné životné príbehy a pomohli tak inšpirovať ostatných. Okrem iného bude pre používateľov produktov OPPO a pre technologických nadšencov otvorená možnosť prepojenia s expertami OPPO, ktorí budú zdieľať svoje skúsenosti s OPPO službami a produktami.
Spoločenská zodpovednosť OPPO
Okrem poskytovania skvelých produktov a služieb spoločnosť OPPO dlhodobo investuje do štyroch kľúčových oblastí, vrátane ochrany životného prostredia, posilnenia postavenia mladých ľudí, digitálneho začlenenia a do zdravia a pohody:
- Ochrana životného prostredia: OPPO sa zaviazalo do celého životného cyklu svojich výrobkov začleniť koncept udržateľnosti. Okrem zníženia množstva plastov používaných v obaloch sa OPPO snaží taktiež zvyšovať životnosť a odolnosť svojich výrobkov. Medzi tieto iniciatívy patrí aj vlastná technológia Battery Health Engine (BHE), ktorá pomáha batériám smartfónov udržať viac ako 80 % ich pôvodnej kapacity aj po 1 600 cykloch nabíjania a vybíjania, čo je dvakrát viac, než je priemer v odvetví.
- Posilnenie postavenia mladých ľudí: Už štyri roky po sebe bežal OPPO Renovators Emerging Artists Program, ktorého cieľom je podporiť mladých tvorcov, aby dali voľný priechod svojej kreativite a prostredníctvom umenia predstavili budúcnosť technológií.
- Digitálna inklúzia: OPPO verí v technológie a zaväzuje sa zlepšovať design produktov tak, aby boli lepšie prístupné, aby vyhoveli špecifickým potrebám rôznych skupín používateľov. OPPO sa ako jedna z prvých spoločností zamerala na osoby s poruchou farebného videnia a predstavila funkciu Color Vision Enhancement, ktorá ponúka až 766 profilov zobrazenia, aby týmto zákazníkom pomohla vychutnať si presnejšie zobrazenie farieb.
- Zdravie a pohoda: Sada OPPO Health Research Kit, ktorú predstavilo laboratórium OPPO Health Lab, obsahuje kompletný set nástrojov, ktoré pomáhajú zdravotníkom zhromažďovať a analyzovať dáta a uľahčujú tak výskum v oblasti zdravia. OPPO sa stará taktiež o duševné zdravie svojich používateľov a predstavuje preto aplikáciu O Relax, ktorá obsahuje rad relaxačných zvukov a hier, ktoré majiteľom OPPO smartfónov pomáhajú relaxovať zábavnou formou.
Do budúcna bude spoločnosť OPPO pod heslom „Inspiration Ahead“ pokračovať vo vývoji svojej značky aj svojho podnikania. Po obchodnej stránke sa OPPO zameria na štyri kľúčové budúce smery: učenie pomocou umelej inteligencie, efektívnu produktivitu, zábavu a inteligentné zdravotnícke produkty. Súčasne bude OPPO pokračovať v investíciách do udržateľného rozvoja a v budovaní lepšej budúcnosti pre všetkých.