Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť OPPO sa dohodla na dvojročnom partnerstve s UEFA, ktoré bude zahŕňať niekoľko súťaží

Spoločnosť OPPO oznámila, že bude v budúcich dvoch sezónach spolupracovať s UEFA a to vrátane súťaží Ligy majstrov UEFA, Superpohára UEFA, finále Ligy majstrov UEFA vo futsale a finále Ligy mládeže UEFA.

OPPO, výrobca inteligentných telefónov, bude prvou čínskou značkou, ktorá bude úzko spolupracovať s UEFA a spoločne budú upozorňovať na inšpiratívne momenty na ihrisku aj mimo neho a pomáhať fanúšikom byť ich súčasťou. Partnerstvo bude prebiehať v nasledujúcich dvoch sezónach. 

Pozícia Ligy majstrov UEFA ako „najlepší z najlepších“ je v súlade s heslom značky OPPO „Inspiration Ahead“, ktoré stelesňuje odhodlanie značky usilovať o úspech. OPPO bude spolupracovať s UEFA a predstavovať futbalovým fanúšikom po celom svete inšpiratívne momenty Ligy majstrov UEFA.

William Liu, prezident globálneho marketingu spoločnosti OPPO, uviedol: „Sme nadšení, že môžeme byť partnerom UEFA a spolupracovať s nimi na tom, aby sme futbalových fanúšikov behom súťaží UEFA inšpirovali. V spoločnosti OPPO veríme v silu inovácií, ktoré nám pomáhajú prekonávať životné výzvy. Táto synergia s túžbou UEFA bojovať tvárou v tvár s nepriazňou osudu robí toto partnerstvo dokonalým.

Marketingový riaditeľ UEFA Guy-Laurent Epstein dodal: „Sme potešení, že môžeme spoločnosť OPPO privítať v rodine sponzorov UEFA v rámci najväčšej klubovej súťaže na svete – Ligy majstrov UEFA. OPPO je globálnym lídrom v oblasti mobilných technológií a spoločne sa tešíme na ďalší rozvoj nášho úsilia o prepojenie a inšpiráciu futbalových fanúšikov po celom svete.

V rámci partnerstva získa značka OPPO veľký priestor. Objaví sa na pozadí prenosov a na štadiónoch, vrátane rozsiahlej reklamy po obvode štadióna, na webových stránkach, aj na sociálnych médiách Ligy majstrov UEFA. Okrem toho ponúkne OPPO futbalovým fanúšikom jedinečnú príležitosť ísť v priebehu celej sezóny Ligy majstrov UEFA priamo na ihrisko a zachytiť kľúčové okamihy pomocou inteligentných telefónov OPPO. Inšpiratívne momenty zachytené behom zápasov budú zdieľané v galérii OPPO na webových stránkach Ligy majstrov UEFA aj na domovskej stránke OPPO pre Ligu majstrov UEFA.

V rámci partnerstva sa taktiež zviditeľnia vlajkové produkty OPPO, ako je rad mobilných telefónov Find a Reno so špičkovým obrazovým procesorom MariSilicon X, spolu s novými a pripravovanými produktami OPPO ako sú napríklad slúchadla a inteligentné hodinky.

Tento najnovší sponzoring rozširuje stávajúce športové partnerstvo spoločnosti OPPO a jej ambície inšpirovať a zapojiť spotrebiteľa prostredníctvom športu. Čínska technologická spoločnosť už štvrtým rokom spolupracuje s Wimbledonom a Roland-Garros a je taktiež globálnym partnerom Medzinárodnej kriketovej rady (ICC). Partnerstvom s rôznymi medzinárodnými športovými turnajmi chce spoločnosť OPPO prejaviť rešpekt k používateľom v rôznych regiónoch a kultúrach a slúžiť potrebám používateľov po celom svete.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.