Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

K 31. marcu 2017 evidoval Orange 2,868 mil. aktívnych zákazníkov mobilných služieb a 186 tisíc zákazníkov fixných služieb, vrátane 71 tisíc zákazníkov digitálnej TV. Počet zákazníkov mobilných dátových služieb narástol o 7% na 1,36 milióna a počet zákazníkov pevného internetu, či už prostredníctvom FTTH alebo DSL, sa zvýšil na 163 tisíc.

Ešte rýchlejším tempom ako počet zákazníkov mobilných dátových služieb rástla v prvom kvartáli 2017 mobilná dátová prevádzka. V porovnaní s rovnakým obdobím roku 2016 preniesli zákazníci Orangeu v mobilnej dátovej sieti o 33 % viac dát, pričom už 46 % dát  z celkového objemu 4,7 mil. GB bolo prenesených v 4G sieti. To je ďalší dôkaz, že orientácia Orangeu na neustále rozširovanie dostupnosti a kvality mobilného internetu, aby boli zákazníci #všadeonline, je správna. Tú nepochybne ocení aj viac než 14 tisíc zákazníkov, ktorí si preniesli svoje číslo do Orange, čo je o 41 % viac ako v uplynulom roku. Naproti tomu, počet zákazníkov, ktorí si svoje číslo preniesli k inému operátorovi, sa medziročne zvýšil len o 3,7%.

Výnosy spoločnosti Orange Slovensko k 31.3.2017 dosiahli 134 mil. eur, z čoho viac než 22% tvorili výnosy z mobilných dátových služieb. Tie dosiahli hodnotu 23,4 mil. eur. Stále významnejšiu časť výnosov tvoria výnosy z fixných služieb. Na celkových výnosoch tvoria takmer 5% a medziročne zvýšili o 3% na 6,4 mil. eur.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.