Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Rastie aj počet prenesených čísel.

Počet zákazníkov Orangeu v treťom kvartáli 2015 opäť rástol. K 30.9. 2015 evidoval Orange spolu 2,882 milióna zákazníkov mobilných služieb, takmer o 70 tisíc viac ako pred rokom. Medziročne sa zvýšil aj počet zákazníkov fixného internetu a digitálnej televízie, ten prekročil hranicu 206 tisíc. Celkovo až 486 tisíc zákazníkov sa rozhodlo v období od 1.1. 2015 do 30.9. 2015 podpísať, alebo opätovne predĺžiť zmluvu na akúkoľvek mobilnú službu.

Kľúčovými faktormi, ktoré prispeli k rastu zákazníckej bázy a celkovým prevádzkovým výsledkom, je dlhodobá a strategická orientácia Orangeu na vlastných zákazníkov, ktorým neustále prináša možnosti výhodnej komunikácie. Zákazníci už dlhodobo môžu komunikovať navzájom zadarmo, pričom túto ich najobľúbenejšiu službu Orangeu, ktorú využíva viac než 560 000 zákazníkov, v treťom kvartáli rozšíril o ďalšiu výhodu. Tou je možnosť užívať pevný domáci internet DSL na 1 rok zadarmo.

Snahu Orangeu zvyšovať spokojnosť zákazníkov a prinášať im výhody za lojalitu si všímajú aj zákazníci konkurenčných operátorov, čoho dôkazom je stále rastúci počet prenesených čísel. Počet prenesených čísel od konkurencie do Orangeu významne narástol. Medziročne sa zvýšil o 40 % a prekročil 39-tisícovú hranicu.

Celkové finančné výsledky spoločnosti Orange Slovensko sa vyvíjali v súlade s očakávaniami, ktoré odzrkadľujú vývoj ekonomiky, ako aj situáciu na slovenskom a európskom telekomunikačnom trhu. Pokles výnosov sa Orangeu podarilo spomaliť a medziročne predstavuje 3 %. Výnosy spoločnosti Orange Slovensko k 30.9.2015 dosiahli 417,1 mil. eur. V rámci výnosov z mobilných služieb boli tradične najrýchlejšie rastúcou zložkou výnosy z mobilných dátových služieb. Na celkových výnosoch tvorili 21 %, medziročne sa zvýšili o 15 %.