Podcast Dotyk: Pre O2 je základom zákaznícka skúsenosť

0

V podcaste Dotyk sme privítali generálneho riaditeľa O2 Igora Tótha.

Igor bol v minulosti marketingovým manažérom v O2 a na stoličke generálneho riaditeľa sedí len pár mesiacov. V rozhovore spomíname, aká bola jeho cesta no odhalíme aj mnohé zaujímavé informácie zo sveta férového operátora. Dozviete sa napríklad, ako sa riadia zákazníckou skúsenosťou, ako súvisia investície do zlepšovania siete s cenami paušálov, prečo by nebolo dobré, keby sme zrazu všetci chceli čerpať neobmedzené dáta a v akom časovom horizonte sa dočkáme rýchlej 5G siete.

Dotyk môžete počúvať zadarmo cez: Apple podcasty | Google podcasty | Spotify | Google Music | Podbean

Všetky diely podcastu Dotyk nájdete tu.

O autorovi

Máme radi najnovšie technológie a žijeme s nimi. Prinášame informácie o najnovších produktoch a technológiách priamo k vám, objektívne a ľudsky, pretože robíme to, čo nás baví. Sme energický tím plný odhodlania a veríme, že je s nami aj sranda. :)

Pridaj komentár