Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Podľa Eurostatu až 60 % Európanov nakupuje online a na Slovensku je to len o 1 % menej. Patríme pritom ku krajinám s najväčším nárastom ľudí nakupujúcich cez internet. Väčšina nákupov prebehne v poriadku, najčastejšie problémy súvisia s doručením tovaru. Pri neserióznych obchodníkoch tieto situácie končia často až na súdoch. Pomôcť môže aj moderné poistenie.

Medzinárodné štatistiky ukazujú, že viac ako dve tretiny ľudí nakupujúcich online nezaznamenali pri nákupoch žiaden problém. Približne 17 % už zažilo pomalšie dodanie tovaru, 11 % technické problémy s webstánkou e-shopu pri platení. „Aj napriek tomu, že drvivá väčšina nákupov prebehne veľmi ľahko a bezproblémovo, stretávame sa so situáciami, keď kupujúci reklamujú nedodaný či poškodený tovar. Takúto situáciu podľa štatistík zažil takmer každý desiaty nakupujúci. Preto sme sa rozhodli, že ľuďom ponúkneme pomoc,“ hovorí Slávek Mynář, produktový riaditeľ Slovenskej sporiteľne.

Riešením je Poistenie osobných vecí a karty, ktoré  Slovenská sporiteľňa ponúka v dvoch podobách. Zatiaľ čo základný balík kryje riziká strát a krádeží vo fyzickom svete, rozšírený balík chráni aj vo svete digitálnom. Pri online nákupoch ho klient využijete v situáciách, keď mu príde poškodený alebo nesprávny tovar, prípadne tovar nepríde vôbec. V prípade, že klient neuspeje v reklamačnom konaní, poisťovňa mu vyplatí až 2 000 eur. Poistenie tiež pomôže pri zneužití elektronických platieb, poškodení dobrého mena na internete a finančne kryje aj IT podporu vrátane preplatenia obnovy cenných dát či právnej asistencie.

Moderné poistenie je možné získať jednoducho prostredníctvom všetkých kanálov banky – cez Georgea, webstránku, call centrum či v pobočke. Môžu si ho zriadiť aj tí, ktorí nie sú klientmi Slovenskej sporiteľne. Poistné krytie sa vzťahuje aj na udalosti v zahraničí. Slovenská sporiteľňa ho ponúka v spolupráci s poisťovňou BNP Paribas Cardif.

Zdroj: https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/pdfscache/46776.pdf

Príklad poistnej udalosti z poisťovne BNP Paribas Cardif.:

Klient si objednal najnovší smartfón cez internetový obchod. Keď mu však prišiel balík, zistil, že telefón v ňom nie je.

  • Najprv poradíme, ako situáciu riešiť s e-shopom. Pokiaľ nedôjde zo strany e-shopu k vyriešeniu, budú klientovi nahradené náklady spojené s objednávkou smartfónu.

Balík ŠTANDARD za 3,99 € mesačne kryje:

  • Krádež: mobil, tablet, notebook, hotovosť, hodinky, šperky a ďalšie
  • Strata a krádež: platobné karty, osobné doklady, peňaženka, taška, kľúče, okuliare, lieky a zdravotnícke pomôcky
  • Zneužitie: platobná karta a karta SIM

Balík PREMIUM za 4,99 € mesačne kryje:

  • Krádež: mobil, tablet, notebook, hotovosť, hodinky, šperky a ďalšie
  • Strata a krádež: platobné karty, osobné doklady, peňaženka, taška, kľúče, okuliare, lieky a zdravotnícke pomôcky
  • Zneužitie: platobná karta a karta SIM
  • Zneužitie elektronických platieb
  • Nákupy na internete
  • Asistenčné služby a v rámci nich asistenciu pri poškodení dobrého mena na internete, obnovu dát, IT podporu či právnu asistenciu

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.