Najsledovanejším programom patrili pre Slovákov klasike. Tři oříšky pro Popelku s Libušou Šafránkovou a Pavlom Trávníčkom v hlavných úlohách si na Štedrý deň zaplo viac než 1,1 milióna divákov starších ako 12 rokov.
Vysielala ju televízia Markíza a v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala absolútne najsledovanejším programom týchto Vianoc v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Zároveň si tiež pripísala status doposiaľ divácky najúspešnejšieho nešportového programu z celej tohtoročnej programovej ponuky TV Markíza.
Nestarnúci fenomén pre všetky generácie dosiahol v hlavnej cieľovej skupine 13-55 rating 16,1 % a vysoko trhový podiel až 35,7 %. Celkovo si kultovú vianočnú rozprávku pozrelo 726-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom počas štedrovečernej rodinnej pohody si ju zaplo dokonca až viac než 1,1 milióna divákov. Mimochodom tento film je dostupný aj na Netflixe a tu tiež počas Vianoc patril medzi najsledovanejšie. Vysielali ho aj niektoré české stanice, film je veľmi populárny aj v Nemecku.
Mimochodom tento film sa natáčal na zámku Moritzburg severne od nemeckého mesta Drážďany. V tomto čase je tu az do marca 2025 výstava venovaná tomuto filmu a zámok je pritom v súdnom spore s synom Lubiše Šafránkovej.
V konkurenčne vyostrenom súboji po 20:45 hod. sa nenechal zahanbiť k Vianociam neodmysliteľne patriaci Mrázik, v cieľovej skupine 13-55 zaznamenal rating 11,3 % a trhový podiel 24,3 % a zaradil sa na štvrtú priečku v rebríčku divácky najúspešnejších filmov roku 2024. Kultová vianočná rozprávka o pracovitej Nastenke, samoľúbom Ivanovi a spravodlivom Mrázikovi pritiahla k obrazovkám celkovo 493-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v čase vysielania zasiahla dokonca až 953-tisíc divákov.
Zdroj: Markíza TV
Prečítajte si tiež