Pred pár rokmi nemysliteľné sa stalo skutočnosťou. Na trhu sa objavila nová hra zo série Call of Duty, ktorá neponúka tradičnú príbehovú kampaň pre jedného hráča.

Čo tam po tom, že väčšina kampaní zabavila na 2 až 3 večery a potom ste sa k nej už nevrátili. Kampane jednoducho boli neodmysliteľnou súčasťou série Call of Duty a vždy predstavovali výkladnú skriňu toho, ako sa dá spraviť akčná hra v hollywoodskom štýle.

V Black Ops 4, resp. IIII, ako tvorcovia označujú nové pokračovanie podsérie zo sveta Call of Duty, to už tak nefunguje. V hre síce nájdete režim pre jedného hráča s misiami, ktoré vám predstavia príbeh jednotlivých vojakov, avšak to je veľmi slabá náplasť za absenciu skutočného príbehu. Nehovoriac o tom, že misie sú zamerané prakticky iba na to, aby ste sa zoznámili so špeciálnymi schopnosťami jednotlivých vojakom predtým, ako sa naplno pustíte do zápolenia s ostatnými hráčmi. K dispozícii je celkovo 10 žoldnierov, každý so špeciálnymi schopnosťami.

Čím skôr sa však stotožníte s absenciou kampane, tým lepšie. CoD: BO IIII totiž obsahuje jedno z najzábavnejších prevedení hier pre viacerých hráčov, s akým sme sa doteraz stretli nielen v tejto sérii. Klasické multiplayer režimy predstavujú výborný spôsob, ako si užiť tradičnú zábavu v modernom spracovaní. Black Ops IIII však obsahuje aj skvelý zombie režim, čo je v podstate kooperatívna hra pre viacerých hráčov. A vývojári tiež reagujú na aktuálnu popularitu tzv. battle-royale titulov, ako je PUBG či Fortnite. Režim Blackout je skvelým spracovaním tohto konceptu vo svete Call of Duty.

Ak si to teda spočítame, kampaň pre jedného hráča chýba, avšak Call of Duty ponúka tony ďalšieho obsahu. Je však zrejmé, že tento obsah je zameraný na hranie s ostatnými hráčmi, či už kooperatívne alebo kompetitívne, a to nemusí každému vyhovovať.

Zapožičal: Activision / Hrac.sk

Hodnotenie: 4/5, 80 %

Cena: 54,99 EUR