Reproduktory určené najmä pre hráčov. Svietia, blikajú alebo menia farbu osvetlenia podľa scény, ktorú práve hráte.

Aj preto sú tieto reproduktory unikátne. Určené sú hlavne pre hráčov, ktorí chcú takéto efekty. Podľa nás sú trochu rušivé, na dotvorenie atmosféry počas hrania sa budú hodiť.

Ide o zostavu 2.1, basový reproduktor je poriadne veľký. Ten si dáte pod stôl, satelity už toľko miesta nezaberú. Celkovo sa ale spleti káblov nevyhnete. Ak totiž chcete meniť RGB efekty, potrebujete ich pripojiť cez dodávaný USB kábel. Ten je dlhý 2,5 metra, a tak nebudete limitovaní umiestnením reproduktora, resp. basovej skrinky. Dva satelity majú kruhový tvar, pravý je zároveň na ovládanie svetelných efektov a hlasitosti.

Vzadu má párovacie tlačidlo Bluetooth a výstup na slúchadlá. LED svetlá sú vzadu na sférickej časti. Tie slúžia na osvetlenie steny, aj preto by ste ich mali umiestniť čo najbližšie k stene, ideálne medzi 10 až 20 cm od nej. Dve LED svetlá sú naboku v stojane každého satelitu. Aj vy si chcete niečo užiť, a tak budú osvetľovať priestor pred nimi. Využívajú odraz od povrchu stola, no nesvietia priamo do očí. Nebudú vás teda nijako limitovať, teda ak svetlo nebudete považovať za rušivé. To najmä pulzovanie, ktoré sa dá nastaviť.

Logitech Gaming Software na detailné prispôsobenie svetiel modelu G560

Logitech Gaming Software na nastavenie kompatibilného príslušenstva podporuje aj tento model reproduktorov. Samostatne sa dajú zapínať predné a bočné LED svetlá každého satelitu. Tiež je tu možnosť nastaviť rýchlosť a jas pri podporovaných efektoch. Vlastné farby či napríklad spektrálny analyzátor potešia každého, kto má rád rytmické reakcie svetla na hudbu alebo počas hry. Reproduktory môžu meniť osvetlenie aj podľa toho, v ktorej zo štyroch zón obrazovky sa nachádzate s kurzorom. Skrátka a dobre, tu sa dá naozaj nastaviť takmer čokoľvek a dostatočne sa so svetelnými efektmi vyhrať.

Zvuk je niečo, čo sa nám tu páčilo. Je prirodzené, že toto je kategória vzdialená od prenosných reproduktorov, ktoré chcú mať čo najmenšie rozmery. Toto je zostava na domáce použitie a tomu odpovedá aj zvuk. Nám sa páčilo vyladenie zvukového prejavu, ako ho nastavil výrobca.

Je tu síce možnosť úpravy zvuku cez ekvalizér, no väčšinou to nie je potrebné. Stačí reproduktory zapojiť a môžete hrať. O to viac nás potešil fakt, že sme nepotrebovali meniť nastavenie zvukového prejavu v závislosti na type obsahu. Či už sme hrali hru, púšťali hudbu alebo pozerali filmy. Dobre, priznávame, pri hrách sme si trošku zvýšili basy. Tak sa nám to páčilo viac. Pri hrách sa dá aktivovať DTS:X priestorový režim v konfigurácii 5.1 alebo 7.1. Pri hrách a filmoch, ktoré majú takúto zvukovú stopu. Na bežnú hudbu to radšej neskúšajte.

Označenie reproduktora/ Technické parametreLogitech G560
Typ2.1
Frekvenčný rozsah [Hz]40 ÷ 18 000
Výkon RMS [W]120
Aux ináno
Bluetooth4.1
Výstup na slúchadlááno
NFCnie
Ovládaniehlasitosť, G efekty
Kapacita batérie [mAh]nemá
Výdrž batérie [h]N/A
Vyhotovenieplast, MDF
Rozmery [mm]148 × 166 × 118
Kvalita zvuku4/5
Výbava5/5
Pomer cena/výkon4/5
Cena [EUR s DPH]229,00
Poznámka: Pri reproduktoroch Logitech sú rozmery jedného satelitu

• podmanivý zvuk
  • nastavenia svetelných efektov
  • dynamika basov
  • aktivácia priestorového zvuku

• pre hráčov žiadne podstatné

Logitech G560 sú reproduktory na doma a pre hráčov. Čím viac blikania a LED diód tým viac herný produkt. Niektorí hráči na to už začínajú reagovať s odmietaním. Navzdory tomu si vieme predstaviť tento model v úlohe svetelného systému. Dokáže svietiť podľa scény, ktorú hráte, teda okrem nespočetne mnohých iných režimov. Hrajú veľmi dobre a zažijete s nimi audiovizuálnu atmosféru.

Zapožičal: Logitech

Cena: 229 EUR