Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Najnovšia analýza trhu od agentúry Omdia potvrdila dominantné postavenie spoločnosti Samsung v televíznom priemysle. Vďaka neustálym inováciám je 15 rokov po sebe lídrom na svetovom aj slovenskom trhu a 14 rokov v Česku

Neohrozeným lídrom na svetovom trhu s televízormi je už 15 rokov po sebe spoločnosť Samsung Electronics. Vyplýva to z najnovšieho prieskumu trhu agentúry Omdia, podľa ktorého Samsung Electronics dosiahol v štvrtom štvrťroku 2020 podiel 31,8 % na globálnych výnosoch z predaja televízorov. Za celý rok 2020 Samsung vykázal podiel 31,9 % na celkových svetových výnosoch z predaja televízorov. Najnovšie dáta zverejnila agentúra Omdia 23. februára 2021. Samsung si dlhodobo a nepretržite udržiava tiež prvé miesto v predaji televízorov rovnako v Česku (od roku 2007) a na Slovensku (od roku 2006).

Rast spoločnosti Samsung v oblasti zobrazovacích zariadení odráža jej záväzok zabezpečiť divákom čo najprémiovejšie zážitky pri domácom sledovaní video obsahu, čomu slúži stále sa rozrastajúce portfólio QLED televízorov, ale aj segment ultraširokých obrazoviek s uhlopriečkami nad 75″, v ktorom je Samsung lídrom, taktiež aj zavedenie a rozširovanie lifestylových modelov televízorov. Vďaka neustálej snahe Samsungu o inovácie je možné rozširovať jeho portfólio špičkových televízorov o nové kategórie a produkty.

„Používatelia využívajú televíznu obrazovky ku každodennej zábave, spojeniu s blízkymi, k práci, domácemu cvičeniu a mnohým ďalším aktivitám. Zaznamenali sme, ako sa vďaka nim rôzne životné štýly a každodenné rutiny postupne vyvíjali a dokonca zblížili,“ hovorí Jong-hee Han, prezident divízie Visual Display Business v spoločnosti Samsung Electronics. „Nádej, ktorú vkladáme do našej vízie a produktov, nás aj naďalej neuveriteľne motivuje: to je vec, ktorá vedie našu neúnavnú snahu poskytovať špičkové inovácie a najlepší obrazový zážitok vo svojej triede, ktorý dokonale spĺňa požiadavky a potreby dnešných spotrebiteľov.“

Ak sa obzrieme za poslednými 15 rokmi, prorastový program Samsungu zameraný na inovácie priniesol nové priekopnícke technológie a umožnil pokryť viac kategórií produktov, ktoré oslovujú širokú škálu spotrebiteľov a poskytujú im rozsiahle možnosti využitia.

Počas roka 2021 spoločnosť Samsung očakáva udržanie vedúcej pozície na trhu, k čomu jej má napomôcť zavedenie a rozšírenie kľúčových produktov a začlenenie proprietárnych technológií a funkcií do všetkých televíznych modelov. Patrí medzi nich nová séria Samsung Neo QLED televízorov, Samsung MICRO LED televízorov a nových modelov lifestylových televízorov a celofiremná koordinácia výrobných operácií prostredníctvom programov dlhodobej udržateľnosti. V najbližších rokoch sa Samsung chystá tiež pokračovať v investíciách do výskumu a vývoja produktov v strategických oblastiach, aby posilnila svoje základné a aj novo vznikajúce ponuky nových technológií.

Ďalšie informácie o televíznych produktoch spoločnosti Samsung nájdete na www.samsung.sk

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.