Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Hneď po priaznivej odozve na CES 2016 predstavila spoločnosť Intel novú kampaň, ktorá ilustruje prísľub značky podieľať sa na prinášaní úžasných zážitkov pomocou prelomovej technológie Intel. Nová kampaň priblíži zákazníkom technológie Intel, ktoré sú ukryté vo vnútri vecí (Intel inside), hmatateľnejším, podmanivejším a ešte globálnejším spôsobom. Už takmer 50 rokov stojí spoločnosť Intel za úžasnými príkladmi technológie a inovácie. Teraz však prináša nové zážitky, ako dôkaz prísľubu značky a odhaľuje ako technológia Intel stojí za zážitkami a pocitmi, ktoré ľudia milujú. Na tomto linku môžete vidieť ako Intel mení každodenné činnosti – či už je to v digitalizácii športu, zlepšeniach v oblasti zdriavia a fitness, ľudskej kreativite v oblastiach hudby, módy, zábavy, robotiky, vynálezov a iných.

https://www.youtube.com/watch?v=6ELuq3CzJys&feature=em-subs_digest

 

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.