Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Technologická spoločnosť Seyfor spojila sily s najrozšírenejšou českou e-shopovou platformou Shoptet a s digitálnou marketingovou agentúrou Optimio, aby vytvorili kvalitný e-book ako podporu českým a slovenským e-commerce podnikateľom.

K januáru 2023 bolo v Českej republike evidovaných približne 50 100 e-shopov, čo predstavuje zhruba 1 e-shop na 210 obyvateľov. 60 % týchto e-shopov technicky zastrešuje stabilná a prosperujúca e-shopová platforma Shoptet, ktorej obrat oproti minulému roku vzrástol o viac ako 2 miliardy českých korún, čo len dokazuje rastúci záujem českých podnikateľov o oblasť e-commerce.

„Najrýchlejšie rastú malé e-shopy so špecifickým sortimentom a často úzko vyprofilovanou komunitou zákazníkov. V čase, keď ľudia s napätím sledujú vývoj cien, im naviac e-shopy ponúkajú spôsob, ako rýchlo a jednoducho nájsť najvýhodnejšiu ponuku,“ dodáva riaditeľ Shoptetu Samuel Huba.

Aby sa e-commerce podnikateľ dokázal vyrovnať a úspešne obstáť v takomto konkurenčnom prostredí, je potrebné mať dostatočné znalosti a zručnosti.

122 strán, viac ako 20 špecialistov a príbehy reálnych e-shopov

Z tohto dôvodu vznikol e-book Príručka úspešného e-shopára ako komplexný sprievodca, ktorý pomáha podnikateľom v oblasti e-commerce ľahšie preniknúť do sveta online obchodovania. Je cenným zdrojom know-how a stratégií na vybudovanie a prevádzku úspešného e-shopu.

Jeho autorom je skupina skúsených odborníkov, ktorí majú rozsiahle znalosti v oblasti e-commerce, digitálneho marketingu, systémov ERP a mnohých ďalších kľúčových aspektov, ktoré ovplyvňujú úspech e-shopu.

„Už viac ako 30 rokov podávame pomocnú ruku v podobe ICT riešení českým aj slovenským podnikateľom, e-commerce scénu nevynímajúc. Preto som rád, že môžeme odovzdávať prax a skúsenosti našich špecialistov tým, ktorí to potrebujú a ocenia, bez ohľadu na oblasť, v ktorej podnikajú. Tento e-book je toho dôkazom,“ tvrdí Martin Cígler, CEO Seyfor, a. s.

E-book ponúka širokú škálu tém od súčasného stavu e-commerce cez výber správnej
e-shopovej platformy až po pokročilé marketingové stratégie a prepojenie so systémom ERP.

Medzi hlavné témy e-booku patria:

  • Od založenia e-shopu po jeho ostrú verziu
  • Ako na online marketing a jeho efektívnosť?
  • Môj e-shop rýchle rastie. Aké problémy môžem očakávať?
  • Sila dát v e-commerce. Ako správne využiť dáta k väčšej efektivite?
  • Ako sa s e-shopom dostať na zahraničné trhy?

Nejde len o holé slová na papieri

Príručka úspešného e-shopára nie je len suchým a teoretickým e-bookom. Každá kapitola je plná praktických tipov, trikov, check-boxov a osvedčených postupov, ktoré môže e-commerce podnikateľ okamžite aplikovať na svoj vlastný e-shop.

Okrem toho sa autori zameriavajú na reálne scenáre a situácie, s ktorými sa e-shopári často stretávajú, prezentované prostredníctvom konkrétnych príbehov známych českých a slovenských e-shopov.

Kto ocení e-book najviac?

E-book je kvalitným zdrojom informácií pre e-shopárov všetkých veľkostí a odvetví. Ocení ju tak pokročilý e-shopár, ako aj podnikateľ, ktorý sa ešte len chystá vstúpiť na online trh.

Keďže e-book je poskytovaný bezplatne a každý si ho môže stiahnuť v plnej verzii, stáva sa jedinečným a dostupným zdrojom cenného know-how pre e-commerce podnikateľov.

E-book je k dispozícii na stiahnutie vo formáte PDF na oficiálnej webovej stránke www.pruvodce-eshopare.cz.

Značky: