Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Lenovo má na Slovensku novú PR agentúru. Jej komunikáciu od 1. apríla zastrešuje SKPR STRATEGIES.

Výberového konania sa zúčastnili štyri agentúry. „SKPR STRATEGIES nás presvedčila svojimi kreatívnymi návrhmi, prístupom a celkovým porozumením našich potrieb. Už svojou prvou prezentáciou nasadili latku naozaj vysoko, a také sú aj naše očakávania v spoločných projektoch. Vidíme dobrú chémiu v spojení Lenovo inovatívnych produktov a kreativitou zamestnancov agentúry. Tešíme sa na spoluprácu,“ hovorí Ing. Vladimír Varzaly, Country Sales Manager, Lenovo Slovakia.

Spoločnosť Lenovo chce posilniť komunikáciu nielen v oblasti produktovej, ale aj korporátnej komunikácie. „Lenovo je pre nás veľká výzva a zároveň potvrdenie, že cieľom klientov z tohto segmentu nie je len predstavovanie širokého portfólia postupne prichádzajúcich zariadení, ale čoraz väčší dôraz kladú na to, ako v danom regióne fungujú a čo mu prinášajú. Keďže Lenovo chce byť pochopiteľne poziciované ako silný partner pre firmy a užívateľov, je potrebné hľadať stále nové,  originálne cesty aj v oblasti komunikácie. Verím, že v tejto súvislosti čo najlepšie využijeme nielen naše skúsenosti ale aj synergie z klientského portfólia,“ hovorí Soňa Lexmanová, Managing Director SKPR STRATEGIES.

Značky: