Spoločnosť Lenovo má na Slovensku novú PR agentúru. Jej komunikáciu od 1. apríla zastrešuje SKPR STRATEGIES.
Výberového konania sa zúčastnili štyri agentúry. „SKPR STRATEGIES nás presvedčila svojimi kreatívnymi návrhmi, prístupom a celkovým porozumením našich potrieb. Už svojou prvou prezentáciou nasadili latku naozaj vysoko, a také sú aj naše očakávania v spoločných projektoch. Vidíme dobrú chémiu v spojení Lenovo inovatívnych produktov a kreativitou zamestnancov agentúry. Tešíme sa na spoluprácu,“ hovorí Ing. Vladimír Varzaly, Country Sales Manager, Lenovo Slovakia.
Spoločnosť Lenovo chce posilniť komunikáciu nielen v oblasti produktovej, ale aj korporátnej komunikácie. „Lenovo je pre nás veľká výzva a zároveň potvrdenie, že cieľom klientov z tohto segmentu nie je len predstavovanie širokého portfólia postupne prichádzajúcich zariadení, ale čoraz väčší dôraz kladú na to, ako v danom regióne fungujú a čo mu prinášajú. Keďže Lenovo chce byť pochopiteľne poziciované ako silný partner pre firmy a užívateľov, je potrebné hľadať stále nové, originálne cesty aj v oblasti komunikácie. Verím, že v tejto súvislosti čo najlepšie využijeme nielen naše skúsenosti ale aj synergie z klientského portfólia,“ hovorí Soňa Lexmanová, Managing Director SKPR STRATEGIES.