Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Po dvoch rokoch podnikania v nezvyčajnom a na Slovensku stále ešte pomerne neznámom odvetví biotechnológií, hlásia slovenskí podnikatelia Michaela Šišková a Jakub Šiška novinky v biznise. Ich prvý test na analýzu DNA už vyskúšali stovky Slovákov, ale aj zákazníci z Čiech a okolitých krajín. Zakladatelia firmy informujú, že spoločnosť prináša na trh nový produkt analýzy DNA. Okrem toho predstavujú aj novú vizuálnu identitu svojej spoločnosti DNA ERA, rokujú s investormi a na rok 2021 plánujú naplno expandovať do Českej republiky. „Naším cieľom je dostať genetickú analýzu DNA ku všetkým, ktorí veria vede a chcú ju využiť na skvalitnenie vlastného života,“ hovorí členka rebríčka Forbes 30 pod 30 pre rok 2020 a CEO spoločnosti DNA ERA, Michaela Šišková.

DNA analýza od DNA ERA prebieha v pohodlí domova každého zákazníka. Na webe spoločnosti si od decembra 2020 môžete po novom objednať až tri druhy DNA testov a nechať si tak vypracovať genetickú analýzu DNA. K produktu, ktorý je zameraný na genetické predispozície najmä v oblasti zdravia, pribudol test zameraný na životný štýl, oblasť výživy, metabolizmu a genetických predispozícií spojených s dosahovaním maximálnych športových výsledkov. Kombináciou týchto dvoch testov vzniká komplexný test, vďaka ktorému dostáva zákazník celkový prehľad o svojich genetických predispozíciách v oblasti zdravia, výživy a športu. Zákazník od DNA ERA obdrží dokument v podobe PDF analýzy s výsledkami svojho DNA testu a odporúčaniami na prevenciu. Aj v tejto oblasti však firma sľubuje veľké zmeny. ,,Pracujeme na úplne novom zobrazovaní výstupov. Chceme, aby boli výsledky pre zákazníkov ešte prehľadnejšie a zároveň stále dostupné. Tieto zmeny sa nedotknú iba nových zákazníkov, ale spätne ich poskytneme aj dnes už existujúcim zákazníkom,“ objasňuje spoluzakladateľ spoločnosti, Jakub Šiška.

Investor aj nové veľké spolupráce

V týchto dňoch zakladatelia ukončujú rokovania s investorom, vďaka čomu bude možné naplno rozbehnúť plánované aktivity firmy DNA ERA doma aj v zahraničí a získaný kapitál nasmerovať do rýchlejšieho rastu celej spoločnosti. Ďalšou novinkou je spájanie sa s veľkými partnermi. Najbližšie mesiace sa rozbehnú dve veľké spolupráce. Michaela Šišková pri tejto príležitosti hovorí: „Naším cieľom je, aby analýza DNA bola prístupná všetkým a dokázala meniť životy. Spájanie so strategickými partnermi vnímam preto ako nesmierne dôležité. Aj napriek tomu, že zatiaľ nemôžem spresniť o koho ide, bude to veľmi zaujímavá spolupráca.“

Nová vizuálna identita značky

S novými produktmi a ambíciou prekročiť hranice Slovenska, prichádza aj nová vizuálna identita. O celkovú zmenu značky a vizuálnej identity sa postaralo Studio 001, ktoré má za sebou dlhoročnú spoluprácu s firmou ESET, spoločnosťou Solargis a aj značkou kníhkupectiev Martinus. „Cieľom pri zmene vizuálnej identity bolo zachovať vedecký základ našej práce, pracovať s bielou, no zároveň pridať do života značky farby, ktoré prilákajú oči zákazníka a identifikujú jednotlivé produkty v našej ponuke. Zmenou prešlo aj logo spoločnosti. Logo DNA ERA reprezentujú dve časti. DNA vyjadrené hrubším rezom písma predstavuje stabilitu, silu a nemennosť, teda to, čo je podstatou samotnej ľudskej DNA. V slove ERA sme dali prednosť modernosti, humanizmu, čím chceme vyjadriť individualizmus a budúcnosť, ktorú nám analýza a poznanie vlastnej DNA prináša,“ hovorí nový šéf marketingu DNA ERA, Dominik Illek, ktorý donedávna viedol marketing a komunikáciu značky HubHub, od medzinárodného poskytovateľa pracovných priestorov, HB Reavis. „Naša komunikácia bude o faktoch, číslach, vede, podnecovaniu k správnej životospráve a prevencii, pretože kombinácia vedy, poznania vlastnej DNA a prevencie, vytvára základ pre zdravší a dlhší život.“

Značky: