Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Online konferencia eD Partnerský deň v čele s hlavným partnerom Dell prilákala k obrazovkám cez 330 registrovaných partnerov z radov slovenských IT predajcov. Distribútor eD system pre nich na utorok 22. júna pripravil celodenné vysielanie zahŕňajúce 11 odborných prednášok svetových IT značiek, špeciálnu produktovú ukážku a virtuálny stánok spoločnosti Dell. Celý deň prebehol online cez špeciálny web edtv.sk.

Už niekoľko týždňov marketingové oddelenie spoločnosti eD intenzívne pripravovalo slovenskú konferenciu eD Partnerský deň online. Slovenský trh tak mohol sledovať prémiový formát online eventu so zapojením 9 IT značiek. V utorok 22. júna 2021 sa tak od deviatej hodiny ráno mnohopočetný tím v čele s moderátorkou Veronika Hatala postavil na svoje značky a spolu so zástupcami svetových IT výrobcov odštartovali osemhodinový maratón prednášok.

Hlavný partner podujatia, spoločnosť Dell, si pre sledujúcich divákov pripravil 3 prednášky a 1 produktovú ukážku zameranú na nové notebooky Latitude a LCD monitory OptiPlex Ultra. Diváci navyše mohli navštíviť exkluzívny virtuálny stánok so zameraním na Dell Enterprise a Dell Client riešenia. Našli v ňom rad produktových videí, zaujímavé odkazy, súbory na stiahnutie alebo výber top produktov značky.

Dopoludňajší blok priniesol celkom 5 prednášok a jednu produktovú ukážku. Diváci sa tak mohli zoznámiť napríklad so zariadeniami HP LaserJet, platformou Workplace Suite od Xeroxu a ďalšími novinkami zo stajní HP, ESET, Dell, Xerox a Lenovo. V popoludňajšom bloku potom okrem 6 prednášok značiek HP, Synology, Dell, Legrand, Canon a Lynx nasledovala aj panelová diskusia. V nej piati rečníci rozoberali kybernetickú bezpečnosť. Za spoločnosť ESET diskutovali Robert Lipovsky, Vladimír Kuruc, za Synology o zálohovaní hovoril Pavel Berky, diskusiu viedol obchodný riaditeľ eD Patrik Kajúch a za ženskú časť žezlo v diskusii prevzala komička Simona Salátová. Diskusia priniesla plodných 45 minút o hrozbách, ktoré so sebou prináša kyberútok a ako sa pred ním chrániť.

Pre prípad doplňujúcich dotazov mohli diváci využiť platformu Slido, ktorá umožnila klásť značkám otázky. Na tie zástupcovia jednotlivých spoločností odpovedali buď hneď v rámci prednášok, alebo v priebehu dňa priamo skrze platformu. Na záver vysielania už tradične prišiel na rad súťažný kvíz, z ktorého si až pätnásť súťažiacich odnieslo hodnotné ceny ako notebook Latitude od Dell, tablet Lenovo či tlačiarne Xerox, Canon, ale napríklad aj záložné zariadenia od Synology.

Bohatý program konferencie prilákal cez 330 registrovaných účastníkov, v deň akcie sa sledovanosť prehupla cez hranicu 700 vzhliadnutí. Vzhliadnutia divákov sa podľa organizátorky konferencie bude aj naďalej zvyšovať záznam z vysielania totiž zákazníci nájdu na adrese edecko.sk/partnerskyden alebo www.edtv.sk. K prednáškam sa tak budú môcť vrátiť aj po čase.

Značky: