Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Slovenská pošta (SP) výrazne rozšírila sieť PoštaPOINTov, aktuálne ich má viac ako sto. Navýšením siete PoštaPOINTov Slovenská pošta ako líder a najväčší poskytovateľ poštových služieb na Slovensku ponúka nové spôsoby, ako zvýšiť kvalitu poskytovaných služieb a ich miestnu a časovú dostupnosť a to bez ohľadu na počet tzv. kamenných pôšt.

Cieľom PoštaPOINTov je priniesť  zákazníkom väčší komfort v podobe časovej úspory a pohodlnejšej dostupnosti. Pre poštu zároveň predstavujú hospodársky efektívne riešenie. PoštaPOINTy aktuálne poskytujú služby výdaja balíkových zásielok, tzv. balíkov „na poštu“, ktoré si zväčša objednávajú adresáti v e-shopoch. Zásielku na PoštaPOINT je možné poslať komukoľvek aj cez Mobilnú aplikáciu Slovenskej pošty alebo jej webovú stránku. Zásielky na PoštaPOINToch sa dajú uhrádzať v hotovosti aj bezhotovostnými platbami.

Slovenská pošta prevádzkuje PoštaPOINTy v mestách aj na vidieku a to približne v polovičnom pomere. Mnohé sú otvorené aj cez víkendy a do neskorých poobedných hodín. Ide o spoľahlivých partnerov, ktorí sa vynikajúco osvedčili. Počet zásielok a spokojných zákazníkov medzimesačne rastie.

Slovenská pošta ďalej pokračuje v rozširovaní siete PoštaPOINTov, partnerov hľadá vo vyše sto lokalitách, zverejnené sú na webe SP  a na stránke: https://posta.eranet.sk/#/publicQualifications, kde si môže záujemca nájsť lokalitu. Benefitom pre partnerské prevádzky, ktoré poskytujú služby PoštaPOINtov, sú noví prichádzajúci zákazníci, s ktorými prichádza vyšší obrat. 

Prihlásiť sa môže akákoľvek prevádzka, ktoré spĺňa definované podmienky ako sú otváracie hodiny, minimálna vzdialenosť od najbližšieho poštového bodu, blízkosť parkovania, či priestor pre skladovanie zásielok. Slovenská pošta zároveň bezplatne poskytuje multifunkčné zariadenie na výdaj/snímanie zásielok a platbu kartou.

Zariadenie poskytnuté Slovenskou poštou môže partner využiť aj pre seba a svoj tovar a využiť ho pre platbu kartou. Partner potrebuje len wifi alebo SIM kartu a nejaké „záložné“ riešenie – mobil/PC/tablet, aby si vedel Aplikáciu spustiť, ak by sa mu poštou poskytnuté zariadenie náhodou poškodilo.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.