Tak ako mnohí návštevníci internetu, aj ja som sa stala obeťou nákupných horúčok založených na reklamách a zľavách.
Veď to poznáte, raz je to Black Friday, inokedy zasa celý Black Week a nákupné horúčky sa opakujú niekoľkokrát do roka. Zľavy na oblečenie, rôzne vychytávky do domácnosti, no aj na doplnky stravy či náhodný produkt, ktorý som nedávno videla na e-shope. Niekde sú to drobné zľavy, ktoré spočívajú z pár eur. Inde sú to veľké výpredaje do 80 %, keď takúto zľavu dostanem maximálne tak na kryt na mobil s hodnotou pár centov, ktorý vlastne ani nepotrebujem. Všetko sú to však podnety na nákupy, ktorým často neodolám.
Reklamy na rôzne produkty sa nám objavujú pri pohybe na internete rôzne. Najčastejšie ich registrujem na Facebooku či Instagrame. Bonusom sú veľké reklamné bannery na rôznych stránkach, ktoré ma priam navádzajú, aby som si tie nové plavky kúpila. Aj keď už vlastne tie isté mám, pretože som im neodolala pred týždňom.
A najhoršie z tohto celého sú newslettery. Reklamy so zľavami a novými produktami, ktoré na mňa útočia priamo v e-mailoch. A ja sa tak každé ráno zobúdzam, otváram telefón, zapínam internet a sledujem, aké ďalšie zľavy sú v reťazcoch s oblečením alebo v mojej obľúbenej lekárni.
Každý deň bojujem s tým, aby som si nekúpila do domácnosti ďalšiu zbytočnosť. Či už sú to papuče alebo úžasný krájač na zeleninu, ktorý podľa predajcu naozaj potrebujem. Keby moja peňaženka (alebo bankový účet) vedeli hovoriť, riadne a oprávnene by na mňa nakričali. V konečnom dôsledku však už môžem len dúfať, že si raz nesadnem pred televízor s teleshoppingom. Pretože to by už bol môj koniec.
Prečítajte si aj: