Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

OPPO, jeden z predných výrobcov inteligentných zariadení, získala ocenenie „EISA CONSUMER SMARTPHONE 2023–2024“ za model Reno10 Pro, ktorý bol nedávno uvedený na európsky trh. Toto ocenenie udelila asociácia EISA (Expert Imaging and Sound Association), ktorá združuje 59 najrenomovanejších publikácií o spotrebnej elektronike na svete.

Ocenenie EISA pre OPPO Reno10 Pro, jeden z najnovších produktov, ktoré sme uviedli na európsky trh, nás veľmi teší. Získanie prestížneho ocenenia EISA už štvrtý rok po sebe dokazuje naše odhodlanie vytvárať zariadenia, ktoré dokonale splňujú požiadavky spotrebiteľov. OPPO Reno10 Pro, ktorý zdedil ikonický krásny dizajn a vynikajúce zobrazovacie schopnosti radu Reno, si kladie za cieľ posunúť zážitok z fotografovania portrétov na vyššiu úroveň. Je nám cťou, že sme boli ocenení za naše úsilie umožniť našim používateľom prostredníctvom inováci využiť každý vzácny okamih,“ uviedol Bingo Liu, prezident OPPO Europe.

Vďaka zakrivenej OLED obrazovke s obnovovacou frekvenciou 120 Hz, oslní OPPO Reno10 Pro oči živým a plynulým obrazom. Pod kapotou má procesor Snapdragon 778G a veľkorysých 12 GB pamäti RAM, čo umožňuje bleskový výkon, ktorý zvládne aj tie najnáročnejšie aplikácie a hry. Pokiaľ ide o napájanie, pyšní sa batériou s kapacitou 4 600 mAh, ktorú možno naplno nabiť počas niekoľkých minút pomocou 80W rýchlonabíjačky OPPO. Reno10 Pro zaujme taktiež systémom trojitého fotoaparátu – 50Mpx hlavný fotoaparát s optickou stabilizáciou obrazu, 32Mpx teleobjektív a 8Mpx ultraširokouhlý objektív poskytujú flexibilitu k tvorbe úžasných fotografií a videí v akejkoľvek situácii. Spoločnosť OPPO tu predstavila dokonalý spotrebiteľský smartfón, ktorý v sebe spojuje krásu, rýchlosť a všestrannosť,“ povedal Paul Miller, prezident asociácie EISA.

Ako najnovší člen rodiny Portrait Expert OPPO Reno10 Pro poskytuje špičkový zážitok z fotografovania portrétov a upevňuje si tak pozíciu ideálneho smartfónu pre spotrebiteľov, ktorí chcú tvoriť portréty v akejkoľvek situácii, napríklad počas leta. Na európsky trh prišiel v júli 2023, stretol sa s veľkým záujmom zákazníkov a v kľúčových prvých dvoch týždňoch predaja prekonal svojho predchodcu. Na rade európskych trhov prekonali predajné výsledky očakávania.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.