Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Významná konzultačno-softwarová skupina Softec dnes oznámila personálne zmeny v českej pobočke. V jej najužšom vedení budú najnovšie pôsobiť – Libor David a Jiří Koutník. Oba budú úzko spolupracovať s Alexandrom Rehorovským, ktorý ako Managing Partner vedie Softec v Českej republike od roku 2016.

Libor David nastupuje na pozíciu Executive Manager. Jeho úlohou bude pomôcť klientom s inovatívnymi a transformačnými projektami hlavne v bankovníctve, poisťovníctve, ale aj telekomunikáciách. Bohaté skúsenosti má tiež s digitalizačnými projektami. Stál napr. pri zrode elektronických kanálov ako je Servis 24 ČS, alebo prerode veľkých stredoeurópskych bánk, či lokálnych disruptorov. V minulosti viedol českú pobočku Accenture (2013-2016) a tiež divíziu finančných služieb tejto firmy v strednej Európe. Aby zostal v kontakte s inováciami, pôsobí príležitostne ako mentor pre startupy. Vo voľnom čase rád športuje, miluje horolezectvo, bicykel a lyžovanie vo všetkých podobách.

Jiří Koutník posilní český Softec tiež ako Executive Manager. Jeho bohatá prax zahŕňa domáce i zahraničné skúsenosti z oblasti biológie, bankovníctva, ale tiež poisťovníctva. Ako o sebe sám hovorí, je programátorom, ktorý si nakoniec odskočil do managementu, kde pomerne dlho zostal. Technológie má však stále rád, napr. internet vecí a jeho programovanie. Vo svojej kariére prešiel od programovania cez projektové riadenie až k vedeniu firiem. Pracoval v Spojených štátoch, u SW dodávateľov, ale i vo veľkej banke (Komerční banka, 2003-2011). Celkovo 16 rokov pôsobil v skupine Société Générale, z toho bol 8 rokov šéfom IT a členom predstavenstva Komerční pojišťovny. Vo voľnom čase sa venuje turistike, lyžovaniu a jazde na bicykli. Rád varí, miluje víno a svoju chalupu v Jizerských horách.

Alexander Rehorovský, Managing Partner Softec CZ, to komentuje slovami: „Veľmi ma teší, že môžeme v Česku privítať také posily ako sú Libor David a Jiří Koutník. Ich skúsenosti nám výrazne pomôžu s projektami digitálnej transformácie, o ktoré počas pandémie prejavujú zákazníci najväčší záujem. Najmä o služby natívnej digitalizácie a digitálneho kontraktingu nad platformou nfinity.digital, ďalej intenzívnejšie využívanie cloudových a SaaS riešení, resp. otváranie systémov pre budovanie nových produktov a služieb, rovnako ako prenos našich skúseností medzi segmentami a jednotlivými trhmi.“

Riešenia a služby skupiny dnes využívajú klienti v deviatich krajinách strednej a východnej Európy. K tým najvýznamnejším patria skupiny VIG, Raiffeisen, Generali, KBC či Orange.

Značky: