Spoločnosť na svojom strategickom mítingu predstavila plány na najbližšie obdobie.

Tie odhaľujú, ako bude japonský výrobca pokračovať nielen vo svojich obchodných aktivitách. Ide však predovšetkým o mobilnú divíziu, ktorá má od svojich najslávnejších čias naozaj ďaleko. Prvé kroky k záchrane mobilnej divízie boli spustené pred dvoma mesiacmi, kedy bola zlúčená s TV, Audio a Foto divíziami v nádeji, že sa opäť vráti do ziskovosti.

Cieľom spoločnosti je využiť rozpoznávanie značky naprieč odvetviami, ako je hranie hier, hudba a televízia, aby sa posilnilo postavenie smartfónov výrobcu. Podľa Sony je Xperia 1 prvým príkladom tohto nového prístupu.

Podrobný rozpis transformácie mobilnej divízie Sony

Teraz spoločnosť oznámila, že plánuje znížiť prevádzkové náklady o 50% a stiahne sa z viacerých regiónov, aby sa zamerala na menšiu klientskú základňu. Regióny v ktorých Sony ostáva je Japonsko, Európa, Taiwan a Hong Kong. Naopak, sťahuje sa z Indie, Austrálie, Kanady, Južnej Ameriky, Mexika, Afriky a Blízkeho východu.

Hlavným cieľom spoločnosti je, aby sa mobilná divízia stala od roku 2020 ziskovou. Sony sa snaží zostať stále “v hre” a tento plán predstavuje pomalú, ale jasne stanovenú stratégiu, ako to môže dokázať.

Zdroj: GSMArena

Prečítajte si aj:

Inteligentné hodinky od Samsungu dostávajú vítanú aktualizáciu. One UI prichádza do Galaxy Watch, Gear S3 a Gear Sport

Značky:

Peter Hupka

Peter Hupka
Každý deň sledujem aktuálne dianie v technologickom svete a vyberám tie najzaujímavejšie témy pre náš web.