Spoločnosť Motorola a basketbalová Euroliga hrdo oznamujú novú etapu svojej dohody prostredníctvom spustenia spoločnej iniciatívy Bouncing For Good.
Projekt je v súlade so stratégiami Euroligy a spoločnosti Motorola v oblasti ESG. Jeho cieľom je s pomocou euroligových klubov a programu One Team zorganizovať viacero workshopov a darovať basketbalové lopty školám a sociálnym subjektom po celej Európe, čo prinesie skutočný sociálny vplyv na miestne komunity.
Každý zapojený klub vypracuje konkrétny projekt pod vedením trénera z programu One Team spolu s miestnou školou alebo sociálnym subjektom, ktorý bude prispôsobený potrebám tamojšej komunity. Táto iniciatíva, ktorá je súčasťou partnerstva medzi spoločnosťou Motorola a Euroligou, má za cieľ priblížiť basketbal deťom zo škôl a komunít a povzbudiť ich v oblasti umenia, športových hodnôt a kreativity prostredníctvom interaktívnych workshopov.
Do programu, ktorý sa spustil 15. októbra v Poľsku, sa zapojilo päť klubov v spolupráci so školami a sociálnymi subjektmi z Poľska, Talianska, Grécka, Španielska a Francúzska. Každá škola alebo sociálny subjekt sa zúčastní workshopu o športových hodnotách pod vedením trénerov klubu One Team, kde budú deti vyzvané, aby sa kreatívne zapojili do maľovania nástennej maľby „dokonalej basketbalovej lopty“ s využitím svojich poznatkov o farbách, ktoré sa spájajú so športom a životnými hodnotami. Miestny umelec potom nástennú maľbu zachytí a zobrazí ju na skutočnej basketbalovej lopte.
Po skončení workshopu navštívia každú skupinu profesionálni hráči Euroligy, aby účastníkom odovzdali špeciálne namaľovanú basketbalovú loptu ako ocenenie. Okrem toho škola alebo sociálny subjekt dostane podpísaný dres, ktorý si bude môcť ponechať ako trofej, spolu s tričkami s logom programu One Team a Motorola a tiež viac ako 300 basketbalových lôpt pre deti.
Jakub Schenk, ambasádor One Team z klubu Treflo Sopot, bude prvým hráčom, ktorý sa do tejto iniciatívy zapojí. Čoskoro však budú ohlásení aj ďalší basketbalisti z iných tímov.
Zariadenia Motorola budú počas workshopov zohrávať hlavnú úlohu. Deťom ponúknu celý rad vzdelávacích a pútavých aktivít, ktoré budú sledovať tréneri One Team. Vďaka tomu sa budú môcť spojiť so svojimi basketbalovými idolmi prostredníctvom živého „hovoru snov“ so zúčastnenými hráčmi a tiež zapojiť sa do interaktívnych skupinových kvízov na telefónoch Motorola, čo zlepší vzdelávanie aj nadšenie.
Okrem toho sa študenti zúčastnia aj ďalších zábavných a obohacujúcich aktivít, ako je napríklad skladanie puzzle s obrázkami ambasádorov, vytváranie interaktívneho a príjemného zážitku alebo vedenie rozhovorov so svojimi trénermi, ktorí sa na jeden deň zahrajú na novinárov, čím zároveň zachytia ich postrehy o význame celej iniciatívy, pričom vo vzdelávacích aktivitách zohrajú podpornú úlohu práve zariadenia Motorola.
„Sme nesmierne hrdí, že môžeme prehĺbiť naše partnerstvo s basketbalovou Euroligou prostredníctvom iniciatívy „Bouncing For Good“, ktorá nám umožňuje pracovať ruka v ruke s One Team a ich CSR programom, ktorý priamo prispieva k formovaniu budúcnosti detí v celej Európe,“ povedala Daniela Idi, marketingová riaditeľka spoločnosti Motorola pre región EMEA. „V rámci tejto iniciatívy darujeme nielen basketbalové lopty, ale poskytneme aj IT podporu školám a sociálnym subjektom, ktoré ju najviac potrebujú. Využitím našich technológií v týchto workshopoch neposkytujeme len nástroje na podporu výučby, ale vytvárame zážitky, ktoré podnecujú kreativitu, podporujú športovanie a rozvíjajú zmysluplné sociálne väzby. Je to iniciatíva, ktorá sa dokonale zhoduje s naším poslaním posilňovať komunity a prinášať trvalé zmeny.“
Abigail Martin Maldonado, riaditeľka pre udržateľnosť a rozvojové projekty v basketbalovej Eurolige: „Sme veľmi vďační spoločnosti Motorola za podporu spustenia iniciatívy „Bouncing For Good“. Ide o veľmi inšpiratívnu, umeleckú a sociálnu iniciatívu zameranú na deti v komunite, ktorá umožní klubu sprostredkovať význam nielen športových, ale aj životných hodnôt. Tie One Team podporuje s cieľom posilniť komunity.“