Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Sama o sebe to nie je žiadna závratná informácia, avšak je potrebné prihliadnuť k faktu, že nové webové stránky sa spustili naprieč celou Veracomp Group, ktorú tvorí viac ako 15 krajín strednej a východnej Európy.

Webová stránka distribútora IT riešení prináša návštevníkom dokonalý užívateľský zážitok na všetkých zariadeniach, samozrejmosťou je aj príťažlivý dizajn, vynikajúca prehľadnosť a užitočný obsah, ktorý uľahčí partnerom zorientovať sa v portfóliu spoločnosti. Na všetkých týchto nových vymoženostiach pracoval marketingový tím svojpomocne, bez externých dodávateľov.

„Začíname novú éru vizáže značky Veracomp, ktorá bude postavená na jednotnosti, ucelenosti a jasnej rozpoznateľnosti značky. Súčasťou našej novej stratégie je zdokonalenie tonality komunikácie značky a budovanie silných vzťahov s partnermi.“ oznámil Petr Janda, konateľ spoločností.

„Keďže webová stránka vykresľuje tvár spoločnosti, je dôležité, aby naši partneri mali jednoduchý a rýchly prístup ku všetkému, čo práve potrebujú. Už teraz sa teším na pozitívne ohlasy od všetkých, s ktorými prídeme do kontaktu.“ doplnila Naďa Gubišová z marketingového oddelenia spoločnosti.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.