Platforma „uvažuje“ o rozšírení svojej ponuky.
Portál Engadget informuje, že spoločnosť môže začať predávať vstupenky na virtuálne aj živé koncerty. Predaj vstupeniek pritom nemusí byť nevyhnutne krátkodobým cieľom Spotify. Plánom je využiť ich aj ako spôsob zlepšenia vzťahov s umelcami.
Zdroj uvádza, že Spotify disponuje dátami, ktoré údajne pomôžu hudobníkom naplánovať úspešné koncerty na miestach, ktorým sa väčšina promotérov vyhýba. Rovnako to môže pomôcť pri budovaní kariéry umelcov. Bol by to tiež aj nový spôsob, ako ešte viac odlíšiť Spotify od Apple Music.
Spotify sa začal zapájať do živých udalostí už skôr. Na jar spoločnosť usporiadala niekoľko vopred zaznamenaných virtuálnych koncertov s umelcami ako The Black Keys a Leon Bridges. V tom čase sa lístky na tieto koncerty predávali po 15 dolárov. Je tak jasné, že Spotify má väčšie plány, ako iba zorganizovať jednorázové koncerty.
Predaj vstupeniek na koncerty by mohol mať veľký význam v celom podnikaní spoločnosti.
Zdroj: Engadget
Prečítajte si aj:
Sony WF-1000XM4: Najlepšie aktívne odhlučnenie v slúchadlách (RECENZIA)