Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Telekomunikačný operátor SWAN dnes otvoril v obmedzenom režime svoje pobočky, reaguje tak na zvýšený dopyt po telekomunikačných službách. SWAN Centrá budú otvorené 3 hodiny denne za prísnych bezpečnostných podmienok. 

„Ide o  reakciu na viaceré požiadavky našich zákazníkov, ktorých ale naďalej žiadame, aby pred osobnou návštevou uprednostnili telefonický alebo mailový kontakt. V SWAN Centrách si zákazníci môžu kúpiť aj služby mobilného operátora 4ka,“ hovorí Ján Mrva, obchodný riaditeľ SWANu pre rezidenčný segment.

Od utorka 23.3.2020 sú otvorené pobočky v Bratislave, Trnave, Dunajskej Strede, Nitre a Zvolene. Od zajtra k ním pribudnú aj pobočky v Púchove, Trenčíne a Dubnici nad Váhom. Zákazníkov pracovníci SWANu obslúžia každý deň medzi 10:00 – 13:00.

V pobočkách po novom platia prísne hygienické a bezpečnostné opatrenia. Dovnútra je možné vstúpiť iba po jednom, s rúškou alebo inak zahalenou tvárou. Operátor tiež žiada zákazníkov, aby dali prednosť seniorom a v prípade, ak sa pred predajňou vytvorí rad, dodržiavali bezpečný odstup. Pracovníci SWAN Centier priestory pravidelne dezinfikujú.