Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Medzinárodná tabaková firma Japan Tobacco International (JTI) má od júla nového riaditeľa pre Slovensko. Márton Pataki postúpil do tejto funkcie z Prahy, kde pôsobil ako marketingový riaditeľ. Na pozícii vystriedal Panayiotisa Exindarisa, ktorý viedol slovenský tím od roku 2014 a ktorého firma povolala na svoj najväčší trh – do Ruska.

Pataki preberá vedenie JTI s pozíciou trhovej trojky a podielom približne 13 percent. Spoločnosť tento výsledok dosiahla v priebehu pár rokov najmä vďaka kľúčovým cigaretovým značkám Winston a Camel.

„Slovenský príbeh je v rámci JTI výnimočný. Keď som ešte pôsobil v Ženeve, veľmi pozorne som ho sledoval a teraz sa veľmi teším, že budem môcť prispieť k ďalším úspechom. Je tu veľmi motivovaný a šikovný tím, vďaka ktorému sme pripravení sa pobiť o druhú priečku na trhu,“ hovorí nový riaditeľ. Pokračujúci rast bude stáť na kombinácii prenikania do nových segmentov a prinášania nových, exkluzívnych produktov. „Nehovoríme pritom len o tradičných cigaretách. Náš cieľ je ponúkať spotrebiteľom chvíle pôžitku, podporovať ich slobodu voľby a vo všetkom, čo robíme, zanechávať pozitívnu stopu,“ naznačuje M. Pataki.

JTI patrí do globálnej veľkej štvorky tabakových spoločností, jej produkty sa predávajú v 130 krajinách sveta. M. Pataki sa k firme pridal pred desiatimi rokmi, keď začal pracovať pre jej maďarskú pobočku. Od roku 2014 bol v centrále firmy v Ženeve, odkiaľ viedol marketingové a obchodné tímy strednej Európy. Do Českej republiky prešiel v roku 2017 ako marketingový riaditeľ.

Značky: