Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

V rámci podpory svojej mobilnej aplikácie a snahy zaujať a pobaviť zákazníkov pripravila firma Tchibo Slovensko úplne ojedinelú panoramatickú hru pre mobilné telefóny a tablety.

Zákazníci v nej v prostredí virtuálneho bytu označovaním výrobkov Tchibo zbierajú zľavové percentuálne body. Majú možnosť vysúťažiť si zľavu až 20 %, ktorú môžu uplatniť v mobilnej a tabletovej aplikácii, ale aj v e-shope firmy. V nadväznosti na hru si tak môžu vyskúšať nové spôsoby nákupu kdekoľvek a kedykoľvek a objaviť ďalšie možnosti a služby v rámci cross-channelového prístupu firmy.

Slovak

Hru možno nájsť na internetovej adrese www.tchibosvet.sk a plne funkčná je na zariadeniach s podporou WebGL a gyroskopickým ovládaním, ktoré umožňujú interaktivitu. „Práve gyroskop umožňuje sférický pohyb v hernom prostredí a simuláciu reálneho pohybu na obrazovke. Hra je umiestnená do šiestich miestností bytu – obývačky, spálne, kuchyne, kúpeľne, na terasu a chodbu,“ uviedol Steffen R. Saemann, marketingový riaditeľ spoločnosti TCHIBO SLOVENSKO. V hre je zobrazených celkom 20 výrobkov, či už z aktuálnych kolekcií, no tiež zo stálej ponuky Obľúbených kúskov, ktoré musí súťažiaci nájsť a označiť. Za každý z nich získava zľavu 1 %, celkovo teda môže získať zľavu až 20 %. Následne je mu na e-mail zaslaný unikátny zľavový kód, ktorý má platnosť 3 dny. Hrať sa dá i opakovane.

Hra bola vytvorená a kreatívne spracovaná na mieru slovenskou digitálnou agentúrou Zaraguza a bude dostupná až do polovice novembra v ČR a na Slovensku. V rámci skupiny Tchibo je veľmi inovatívna a už o ňu prejavili záujem aj iné trhy, najskôr ju pravdepodobne bude adaptovať poľské Tchibo.

Reklamná kampaň na podporu hry a m-commerce Tchibo pobeží vo vlastných médiách firmy (Facebook, Twitter, newslettre), no tiež formou PPC kampaní na portáloch Google, Zoznam, YouTube a Facebook, podporená bude aj vybranými vlogermi a PR.

Značky:

Michal Reiter

Michal Reiter
Publikujem o dianí na internete, súkromí, bezpečnosti a testujem notebooky, smartfóny, audio produkty a ďalšie gadgety.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.